Site icon פורטל בריאות טבע

אטרקציות באילת לכל המשפחה

אם החופשה המשפחתית הקרובה שלכם לאילת ואתם מתלבטים מה לעשות עם הילדים ריכזנו עבורכם רק חלק קטן מהאטרקציות שיכולות להפוך את הנופש שלכם לגם כיפי וגם חינוכי. אילת היא מזמן לא עיר שנועדה בשביל הבליינים הצעירים, העיר שוקקת חיים מהבוקר ועד לשעות הקטנות של הלילה. 

 

4 אטרקציות עבור נופשים באילת

 

החלקה על הקרח – נכון שאילת היא עיר של שמש, אבל מה אם מתחשק לכם להתרענן קצת? תוכלו למצוא באילת מתחם של החלקה על הקרח. אטרקציה זו מתאימה לילדים, תוכלו ביחד להחליק על הקרח לאורך כמה זמן שתרצו, ואם אתם חוששים תוכלו גם למצוא במקום מדריכים אשר יעזרו לכם ללמוד איך להחליק בצורה מקצועית.

 

אטרקציות ימיות – אילת היא עיר של ים, ואם אתה כבר בים למה שלא תהנו מזה עד הסוף? לילדים שלנו לא מספיק להיכנס למים ולבנות ארמונות חול בחוף. תוכלו לאורך הטיילת למצוא מגוון רחב של אטרקציות ימיות: אבובים, בננות ואפילו תוכלו לצלול ולראות יצורים תת ימיים. 

 

אטרקציות חינוכיות – מתחשק לכם גם לבלות וגם ללמוד על הדרך? המצפה התת ימי הוא אולי האטרקציה הפופולרית ביותר באילת. תוכלו במצפה לראות יצורים תת ימיים וללמוד על אותם זנים ואפילו להצטלם איתם. המצפה התת ימי קיים כבר שנים ותמיד פתוח לקהל הרחב.

 

פארק תמנע – אם אתם מחפשים חוויה מדברית לכל המשפחה תוכלו למצוא בפארק תמנע למעלה מ-20 מסלולי טיול. כמו כן, תוכלו לעבור את המסלול על ג'יפים, אופניים ואפילו סירות פדלים. ואם אתם לא אנשים של שמש ישנם גם סיורים בלילות, אז למה אתם מחכים?

 

מלונות באילת

אם אתם כבר נופשים באילת למה שלא תהנו מהמלונות המובילים בארץ? תוכלו למצוא באילת על שפת הטיילת מגוון רחב של מלונות אשר שם תמצאו גם את הפינה השקטה שלכם, גם אטרקציות לילדים וגם אוכל בשפע. במלונות אלו תוכלו למצוא חדרים עם נוף לים, ארוחות בוקר מפנקות, הפעלות לילדים, מופעים וגם שוברים עבור אטרקציות כאלה ואחרות בעיר. 

 

כמה זה עולה לי?

בעבר נופשים באילת היו במחירים גבוהים, אך כאשר גדלה התחרות כך ירדו המחירים. בתקופה של הקורונה אנו מעדיפים להישאר קרוב לבית כמה שיותר, אילת היא העיר אשר תציע לכם נופש בסגנון חו"ל במחיר נורמלי. המחיר של האטרקציות משתנה בהתאם לסוג האטרקציה, אך רוב האטרקציות יהיו במחיר של פחות מ-100 ש"ח, ואפילו חלק מהאטרקציות יהיו במחירים של כמה עשרות שקלים. 

 

בדרך כלל אטרקציות משפחתיות יהיו זולות יותר מאשר אטרקציות אחרות. עם זאת, כפי שציינו תוכלו למצוא שוברים במלונות וכאשר אתם מזמינים את הנופש שלכם אונליין תוכלו למצוא גם שם מגוון הטבות. מהיום נופשים באילת במחיר הכי נוח למשפחה, אז כבר חשבתם מהי האטרקציה הראשונה שתבחרו בה?

 

depositphotos
Exit mobile version