Site icon פורטל בריאות טבע

המלצה על מלון ספא יוקרתי בכנרת / בצפון

קרדיט תמונה: מלון גלי כנרת טבריה

רק דמיינו את עצמכם יוצאים ממלון יוקרתי, אחרי ספא מפנק…משוטטים על שפת אגם הכנרת היפיפה, נהנים מבריזה קרירה ומקצב חיים נינוח ורגוע, מושלם – נכון?

הכנרת, זה אגם המים המתוקים הגדול ביותר בישראל ואחד מיעדי הטיול הפופולריים במדינה. המקום מוקף בעצים וצמחיה שופעת. למרות שהמקום יכול ללא ספק להעניק לכם חופשה מפנקת בין המים למזרן, כנרת שופעת מסביב באטרקציות ומסלולי טיול מהנים במיוחד שמתאימים לכולם. אבל רגע לפני שאתם סוגרים כבר יקב, מסלול אופניים, או ביקור במוזיאון – יש לנו המלצה לוהטת על מלון ספא יוקרתי בכנרת – ספא גלי הכנרת.

אז רגע לפני שעונת הרחצה נפתחת בצורה רשמית –  הלכנו לבדוק את אחד מהמלונות הספא שעוררו הכי הרבה באזז לאחרונה, ספא גלי הכנרת. אחרי נסיעה חלקה מהמרכז, שמלווה בפריחות ונופים ירוקים של הצפון, הגענו למקום. שם, על שפת הכנרת ממש, עם נוף יפיפה של המים הצלולים, נמצא מלון גלי הכנרת.

קרדיט תמונה: מלון גלי כנרת טבריה

מלון גלי כנרת – התגלמות מושלמת של חופשה מפנקת בצפון הארץ

בשונה מהרבה צימרים ומלונות רבים אחרים שיצא לנו לראות בסביבה, מלון גלי כנרת הוא ללא ספק פנינה אמיתית באווירה יוקרתית. בנוסף, כדאי לדעת שהמלון עשיר בהיסטוריה רבת השנים מה שמעניק עוד תחושה קסומה וייחודית ממש של מסע בזמן במקום. כמו שאמרנו, מהנוף אתם לא הולכים להתאכזב – הוא מקיף אל מימי הכנרת המרהיבים ומהווה ממש שילוב אידאלי בין מודרני לישן.

כשנכנסו למקום גילינו לובי יפיפה, שטוף באור שמש עם ריצוף שיש וחלונות קשתות אשר בנויות מאבן עתיקה. ניצלנו את ההזדמנות לשתות אספרסו ולנוח מעט מהנסיעה על הכורסאות הרעות במקום – לידע כללי, יש שם בר מדליק שמגיש גם אלכוהול ומנות קטנות ומדויקות.

השירות היה אדיב, אישי וליוו אותנו לחדר הזוגי שבחרנו. כשנכנסו לחדר גילנו חדר מרווח, עם ריצוף עץ שמעניק חמימות ותקרות גבוהות ומעוטרות עם ריהוט מסוגנן. אנחנו בחרנו בחדר עם מרפסת מאובזרת שמשקיף לכנרת ולהרי הגולן הירוקים, עד כה – התרשמנו ואפילו נעז לומר שהתאהבו באווירה האותנטית שהמקום מציע.

קרדיט תמונה: מלון גלי כנרת טבריה

הספא – חוויה משכרת לגוף ולנפש

אז הגענו לחלק הכי מעניין, הספא! הספא של המלון יפיפה מבחינת העיצוב, כבר כשנכנסים מרגישים את הקצב יורד וצוללים לתוך שלווה עמוקה כשברקע יש מנגינה רגועה ונעימה. הספא במלון גלי כנרת מציע מגוון רחב של טיפולים מיוחדים, בניהם עיסוי שוודי, עיסוי תאילנדי, עיסוי רפואי, טיפול רקמות עמוק, עיסוי באבנים חמות ועוד. אנחנו בחרנו ללכת על עיסוי שוודי. החדרים מאוד מרגיעים וצוות המעסים שם רגיש ואדיב מאוד. העיסוי ארך כ45 דקות (לבחירתנו) וזו הייתה אחת החוויות המרגיעות ביותר שחווינו. כל הטיפולים משלבים חמאת שיאה ושמנים איכותיים עם ניחוחות עדינים ונעימים למדי.

לרווחת האורחים יש בריכה מפנקת, חדר כושר, ג'קוזי, סאונה יבשה וסאונה רטובה, כל זה לצד חליטות מיוחדות ומאפים טעימים במיוחד.

 

השירות והאווירה

האווירה במלון גלי כנרת לחלוטין חלומית ומאוד מרגישה, היא אידאלית עבור משפחות, צעירים, מבוגרים וזוגות שמחפשים חופשה זוגית רומנטית. מלבד האווירה האוטופית והכנרת שנמצאת כל רגע בנוף שמהווה את הנוף הקסום – את האווירה הייחודית במלון יוצרים גם אנשי הצוות והשירות במקום.

ראשית, מדובר באנשי שירות אדיבים וחייכנים, שעמדו לשירותנו בכל דבר. מעבר לשירותים הרגילי, הם הביאו לנו המון המלצות לטיולים בסביבה ואף יכולים לבנות חבילות חופשה שמתאימות אישית לכל אחד – בין אם זה ספורט אתגרי שכנרת, טיולי ג'יפים, פעילויות מים, טיולי טבע, סיורי יקבים ועוד. בכל שאלה שהייתה לנו, תמיד היה מי שסיפק לנו את התשובות המפורטות ביותר.

קרדיט תמונה: מלון גלי כנרת טבריה

האוכל במקום

האוכל בגלי כנרת פשוט מדהים! קודם כל  -חשוב לציין זה שמי שאחראי על יצירת האומנות הקולינרית שם זה השף אסף גרניט וקבוצה מחניודה. אנחנו מאוד נהנינו מארוחת הבוקר שהוגשה לשולחן במנות קטנות – זה היה מאזטים ים תיכוניים, סלטים, מאפים טריים ולחמי מחמצת מיוחדים. המנה העיקרית ניתנת לבחירה (אנחנו בחרנו בדגים) וקינחנו עם קפה ומאפים מתוקים. בין שלל המטעמים שיש במקום, בצהריים אפשר ליהנות גם מקוקטיילים, יינות טובים ואם תקף אותכם מאנץ' בבריכה, אז יש במקום משאית מזון עם המבורגר (טעים למדי!), נקניקיות עגל, קבב דגים שניצל קרסיפי בליווי צ'יפס וירקות צלויים.

 

כמה מילים אחרונות,

אנחנו נהינו מאוד מהשהות שלנו. הגענו באמצע שבוע ולפני העונה, לכן היה גם רגוע מאוד ולא עמוס במשפחות. המחיר ללילה תלוי בסוג החדר, בזמן השהות שלכם – אם זה אמצע שבוע או סופ"ש וכמובן שלא נשכח גם בעונה.

קרדיט תמונה: מלון גלי כנרת טבריה
Exit mobile version