Site icon פורטל בריאות טבע

הפתרון שיציל לכם את הזוגיות בימי קורונה

צילום:freepik

זה לא סוד שעידן הקורונה טלטל את עולם הזוגיות בעוצמה והותיר אחריהם אינספור זוגות שותתי דם שחלק ארי מהם כבר נפגש על מדרגות הרבנות, שאחרי והיתר צופים לעברם בבעתה. לא בכדי אומרים שאפילו השם בוכה על המזבח כאשר זוג מתגרש ואכן זאת תחנה שמומלץ מכל וכל להימנע מלהגיע אליה- ככה תעשו את זה: צעצועי מין.

 

נשמע שטחי ובנאלי? אז זהו, שלא. ממש לא.

 

מחקרים רבים כבר הוכיחו שזוגות שבהם הגבר עוזר במטלות הבית הם זוגות שאצלם האישה שבעת רצון יותר, מה שגם משפיע על איכות מערכת היחסים בתורו. עוד עולה ממחקרים רבים שסיפוק מיני בזוגיות מעודד ומהווה קטליזטור עבור הגבר לעזור בביצוע מטלות הבית, ותורם לתחושת שביעות הרצון מהקשר אצל האישה. יחד עם זאת, עם הגעת הילדים ודרישות העבודה האינסופיות, לצד האתגרים בתקשורת ובטח על רקע הסגר האינסופי של הקורונה- יחסי מין הם לא בדיוק בראש סדר העדיפויות של זוגות רבים, וזה טבעי, הגיוני ואפילו בריא, אבל מה עושים בכל זאת? צעצועי מין.

 

אחריות אישית על הסיפוק שלי

 

אמנם חלק אינטגרלי של הסקס הוא השותף שלנו לפעילות, אבל בבסיסה של כל מערכת היחסים עומדת מערכת היחסים שלנו עם עצמינו ומשליכה ללא הפסקה על היחסים החיצוניים, בין אם אלו יחסי אהבה או יחסים מזדמנים ובכל מקרה באופן מבוהק משתקפת ביחסי המין שלנו.

אין פה הרבה מתמטיקה מורכבת וזו גם לא תורה מסיני. ככל שאנחנו מכירים את עצמינו מינית, אנו חופשיים יותר ומחוברים יותר לייצר הסקרנות הטבעי והדבר בא לידי ביטוי באופן חד ומובחן בכל פעילות חברתית שלנו. היכרות מינית עם העצמי היא לא פרס ולא מסוכה שיש לעבור זה הבסיס הטריוויאלי וההכרחי לחיים שלמים, בריאים ומלאים.

 

חנות סקס היא מקום נפלא להתחיל בו את המפגש המקודש של האני עם העצמי. זה נכון שהיא מהווה גן עדן גם לזוגות, אבל רגע לפני שאנחנו קופצים לשם…

 

כמובן שהיכרות מינית עצמית ראשונית יכולה ואף כדאי לה להתחיל באופן בלתי אמצעי, אבל לא בטוח שניתן יהיה להגיע לאותן התוצאות, ממש כפי שלא ניתן לקבל מבט מלא של הווגינה ללא מראה, כך אוננות ואורגזמה לא תהיינה זהות בין שימוש עם היד ולבין שימוש בוויברטור או בסטיספייר, הלא הוא יונק דגדגן. כמובן שגם גברים נהנים משלל מוצרים מפנקים ביניהם יונקים, טבעות, משהים וכו'.

 

השימוש באביזרי מין בעת אוננות מייצרת מרחב עונג מאד עשיר, רחב ושופע שמעניק הזדמנות אמתית להתחבר להנאה עמוקה המשחררת את האיסורים הפנימיים, הבושה והעכבות ומהווה את הבסיס החשוב והטוב להכנה לקראת יחסי מין חופשיים, פתוחים ומהנים.

 

כמובן שאם אתם זוג, אחת החוויות המקרבות והמאפשרות יותר היא לעשות סקס שופינג ביחד.

Exit mobile version