Site icon פורטל בריאות טבע

יום כיף חורפי בספא אלמא זכרון יעקב

קרדיט תמונה: freepik

אין ספק שהחיים כיום הם עמוסים מאוד, וכולנו זקוקים לעתים להפסקה, או פשוט חופש קצר כדי להיטען מחדש באנרגיות. אם אתם מחפשים מפלט מהשגרה, רוצים לחגוג אירוע מיוחד או רוצים להפתיע את בני זוגכם ביום כיף חורפי, ספא אלמא מציע את כל מה שצריך לחוויית הרגיעה המושלמת.

הספא הייחודי במשקיף על הים התיכון ורכס הכרמל, והוא מציע לאורחים שלו מגוון חבילות ספא מפנקות במיוחד. כבר מרגע הכניסה לספא אתם תחוו את תחושת הרגיעה שאתם מחפשים, עם מוזיקה מרגיעה ברקע, ניחוחות נעימים ונופים טבעיים שניבטים מכל עבר.

בימי החורף הקרירי, אין כמו בילוי חמים ונעים בדלתיים סגורות, ובספא אלמא תוכלו לתכנן בילוי חורפי מושלם. צאו למסע בזיכרון יעקב היפיפייה, הספא משלב בתוכו בין הישן לחדש, בין הטבע לאדם ומציע לאורחיו את המפלט האולטימטיבי.

הכל מתחיל בתכנון

כאשר מתכננים יום כיף בחורף, מומלץ לבחור במקום שבו תוכלו לברוח מהשגרה, וגם מהגשם והקור. בספא אלמא זמינות לכם מגוון חבילות ספא מפנקות ליחידים ולזוגות, כך שאתם יכולים לתכנן בילוי עצמאי, או בילוי רומנטי בשניים.

הספא, שמעוצב באופן שמשרה רגיעה כבר מרגע הכניסה, מספק לאורחיו חוויה נעימה בכל רגע. הצוות האדיב בספא מקדם את פניהם של האורחים, ובימי החורף תוכלו לתכנן לעצמכם יום מפנק ומהנה.

ימי ספא מפנקים במלון אלמא זכרון יעקב

אם אתם אוהבים ארוחת בוקר עשירה וטעימה, בספא אלמא תוכלו להתחיל את היום עם ארוחה מפנקת וטרייה. במלון הבוטיק שבזיכרון יעקב מכינים מדי יום מטעמים מיוחדים עבור אורחי הספא, כך שתוכלו להיטען באנרגיות עם מבחר של לחמים טריים, גבינות מיוחדות, סלטים, מיצים טבעיים ועוד.

לאחר מכן, תוכלו ליהנות מטיפולים מפנקים במיוחד בספא הפסטורלי, עם עיסויים שמתאימים במיוחד לחורף. ספא אלמא מציע לאורחיו טיפולים מסורתיים, כמו עיסוי שבדי, עיסוי רקמות, עיסוי רפלקסולוגיה, ועוד. בימי החורף הקרירים, תוכלו ליהנות מעיסויים שממריצים את הדם ומחממים את הגוף: עיסוי באבנים חמות ועיסוי שמנים ישחררו לכם את הגוף, ויחממו אתכם בצורה נעימה במיוחד.

הספא מציע מגוון חבילות נפלאות ליחידים ולזוגות, ואתם יכולים לבחור בין שלל עיסויים באורך של 50 דקות, 70 דקות ו-90 דקות. הספא האהוב מציע שילוב של יוקרה ופסטורליות, הוא משלב בתוכו אמנות, לצד מתקני ספא מתקדמים.

לפני או אחרי העיסוי שלכם תוכלו להתפנק בשלל מתקני הספא במקום: חדר כושר, בריכה עם חימום בחורף, חמאם טורקי, ועוד. מלון אלמא כולל בתוכו בר הופעות והצגות, גלריות ואולמות קונצרטים, כך שאם תרצו לשלב בין שהות במלון ובין ביקור בספא, תוכלו לעשות זאת בכל עת.

ישראל הישנה והטובה מקבלת פנים מודרניות

זיכרון יעקב היא אחת הערים הוותיקות והמיוחדות בישראל. מתחם הספא משלב בתוכו מתקני ספא מתקדמים, תוך השתלבות בנוף הארץ-ישראלי הייחודי. הספא, שמצוי במלון אלמא, משקיף על שדות חקלאיים, וממנו ניתן לצאת אל מגוון אטרקציות נפלאות ברחבי העיר. עבור אלו שרוצים יום כיף חורפי בספא אלמא, תוכלו ליהנות מהשילוב של הישן והחדש, המודרני והקלאסי, ולתכנן יום חמים בספא.

יום ספא באלמא: למי זה מתאים?

ביקור חורפי בספא אלמא מתאים למגוון אירועים, לרבות:

בין שאתם מעוניינים בחגיגה פרטית, זוגית או קבוצתית בימי החורף, באלמא מחכה לכם סביבה חמימה ומזמינה לאורך כל השנה.

יום כיף חורפי בספא אלמא: רגיעה לגוף ולנפש

ימי החורף הקרירים מקשים על יציאה, אבל זה לא אומר שאתם לא יכולים ליהנות מימי כיף מיוחדים גם בין טיפות הגשם. ספא אלמא הפסטורלי בזיכרון יעקב מזמין אתכם בימי החורף, ובשאר עונות השנה, לחוויה מיוחדת לכל החושים. הזמינו לכם חבילת ספא לחורף, ותיהנו מחוויה בלתי רגילה שתעזור לכם להתחדש באנרגיות, ולחזור לשגרה עם חיוך על פניכם.

Exit mobile version