Site icon פורטל בריאות טבע

יום כיף לאישה בספא\ "מרכז ספא"

freepik

אין אישה שלא תשמח לבלות יום שכולו כיף במרכז ספא מפנק. בין אם מדובר בחגיגות לכבוד יום הולדתה, ימי נישואין, מסיבת רווקות, או סתם רצון שלכם או שלכן לפנק את האישה של חייכם. יום כיף בספא מתאים לנשים בכל הגילאים- נערות צעירות, נשים וכן, גם נשים בגילאי זקנה. השקט, הרוגע, השלווה והמגע של הגוף עם מים חמימים ועיסויים מפנקים שמתבצעים על ידי מיטב המומחים – יעניקו לאישה תחושה כאילו היא מלכה, ולו רק ליום אחד.

אודות ספא

ספא הינו מרכז תענוגות בו מתקיימים טיפולים שונים המתמקדים הן בגוף והן בנפש. הספא במקורו היה מיועד לאנשים חולים שהיו זקוקים לטיפולים שונים אך כיום מקובל ונפוץ ביותר ליהנות מיום בספא ללא קשר לחולי כלל. רבים ורבות מהמבקרים במרכזי הספא מגיעים על מנת לשבור את השגרה ולהעניק לעצמם מנוחה אמיתית מהלחצים הרבים עמם מתמודדים במהלך היום – יום.

מקורו השם ספא הוא בבלגיה, על שמה של העיר הבלגית "ספא", שם תוכלו למצוא מעיינות חמים טבעיים ובשפע. במדינות בהן מגוון המעיינות הטבעיים אינו גבוה, החלו נפוצים יותר ויותר מרכזי ספא המציעים חוויה דומה באמצעות מעיינות ובריכות מלאכותיות.

סוגי טיפולים שניתן למצוא במרכזי ספא

סוגי העיסויים נפוצים ומומלצים במרכזי ספא

עיסוי שוודי- מדובר בעיסוי המתבצע בטכניקות עתיקות יומין שמקורן בשוודיה ונפוץ ברחבי העולם כולו. העיסוי יכול להיות עדין ואיטי יחסית, או עמוק וקצת יותר אגרסיבי – בהתאם להעדפות האישיות של המטופל עצמו וצרכיו. במהלך הטיפול נעשה שימוש בשמנים ארומטיים ותנועות המטפל על השרירים, הרקמות והגידים הן נעימות.

עיסוי תאילנדי – עיסוי זה מקורו במדינות המזרח הרחוק ומתבסס על גישות פילוסופיות שקשורות לקשר בין גוף האדם לנפשו. העיסוי מתבצע בעת שכיבה של המטופל על מזרון דק המונח על הרצפה. המטפל מניע את גופו של המטופל בתנוחות יוגה שונות – אשר אמורות לסייע לגמישות ולריפיון השרירים. כמו כן, מתבצע שימוש בלחיצות איטיות באמצעות המרפקים של המטפל במטרה ליצר איזון אנרגטי נכון בגוף, וזרימת דם מיטבית.

שיאצו – גם שיטת עיסוי זו מגיעה מתרבויות עתיקות של מזרח אסיה, ושואבת את מרבית עקרונותיה מגישת הטווינא הסינית. מדובר באחת השיטות הפופולאריות והן כוללות לחיצות של נקודות אנרגטיות בהתייחסות למרידיאנים בגוף.

לסיכום, ימי כיף לנשים במרכזי ספא הינם מומלצים מאוד ויסבו הרבה מאוד נחת לכולם. באם תרצו להזמין עיסוי או חבילות של ימי כיף השאירו פרטי התקשרות ונחזור אליכם בהקדם!

"מרכז ספא"

 

Exit mobile version