Site icon פורטל בריאות טבע

יום כיף לגבר \ "מרכז ספא"

freepik

הגברים המודרניים עברו במהלך השנים האחרונות שינויים רבים אשר במהלכם השתנו סגנון חייהם. גברים רבים בימינו חוששים פחות להביע רגשות, להתעניין בתחומי אופנה והאסטטיקה וכמו כן, אורח חיים בריא. גברים גבים כיום פונים למכוני יופי לצורך טיפולי קוסמטיקה שונים ומשקיעים גם הם בבגדי מותגים, הסרות שיער באמצעות לייזר, קרמים לטיפוח עור הפנים ועוד. באם הייתן מציעים בעבר לבלות יום כיף במרכז ספא, סביר להניח שרובם המוחץ היו מסרבים, יתכן שהיו נבוכים מהמעמד. אך כיום, אין ספור גברים מרשים לעצמם להתפנק ביום שכולו מתרכז בגופם ובנפשם. את ימי הכיף ניתן להזמין לחגיגת יום הולדת, ימי נישואין או לצורך הפוגה מהשגרה ומהמתחים של היום – יום. כמו כן, ניתן להזמינם לזוגות אשר ירוויחו זמן איכות משותף, ליחידים אשר מרגישים צורך להתנתק מעט מסביבתם ולקבל את מלוא תשומת ליבם של אנשי הצוות במקום או לקבוצות המעוניינות לבלות יחד סביב אירועי יום הולדת, מסיבת רווקים או רווקות, ימי נישואין ועוד.

מהו מתחם הספא?

מתחם ספא כולל טיפולי מים שונים, עיסויים מגוונים המתבצעים בטכניקות שונות, ארוחות בריאות מזינות, לעיתים אף הדרכה על תזונה נכונה ופעילות התעמלות מהנות. כמו כן, במתחמי ספא מסוימים תוכלו אף למצוא סוויטות מפנקות בהן יוכלו האורחים להשתמש בג'קוזי או סאונה פרטיים וליהנות ממוסיקה מרגיעה לבחירתכם.

אילו עיסויים נפוצים תוכלו למצוא במתחם הספא?

טיפים לבחירת העיסוי האידיאלי

כאמור, קיימים סוגי עיסויים שונים ומגוונים, נפוצים יותר או פחות. העיקרון המרכזי שיסייע לכם בבחירתו של סוג העיסוי המתאים לכם באופן מדויק, הוא שלא כל עיסוי מתאים לכולם. קיימים עיסויים עדינים יותר או פחות, המתמקדים באזורים כאלה ואחרים בגוף המטופל וחשוב מאוד שתחשבו מראש על הרצונות והצרכים האישיים שלכם טרם בחירת העיסוי. כמו כן, מומלץ מאוד להגיע למרכז ספא בו המעסים הינם אנשי מקצוע בעלי תעודה מקצועית בתחום על מנת למנוע מכאובים מיותרים ונזק בלתי הפיך.

לסיכום, הזמינו כבר עכשיו יום כיף לגבר היקר שלכן.ם. השאירו פרטי התקשרות ונחזור אליכם בהקדם!

"מרכז ספא"

Exit mobile version