Site icon פורטל בריאות טבע

יישור שיניים שקוף , למי זה מיועד ומה היתרונות של התהליך?

לאורך שנים בני האדם הולכים קדימה ועולם הרפואה יכול להציע לנו הרבה יותר מאשר לשמור עלינו חיים בלבד. היום, אנחנו יודעים כי יש לנו את הזכות להיעזר בכלים החדשים שעולם רפואת השיניים מציע לנו ולהפוך את החיים שלנו נוחים יותר. חיוך יפה הוא הרבה יותר מאשר אסתטיקה בלבד. לחיוך יפה יש את היכולת לשפר את איכות החיים שלנו, לגרום לנו להרגיש טוב יותר, בטוחים יותר, מרגישים טוב עם עצמנו ועם האופן בו אנחנו מרגישים. 

יישור שיניים הוא תהליך לא אסתטי תמיד

אמנם לתהליך של יישור שיניים יש לא מעט יתרונות, אבל אנחנו כולנו יודעים, לפחות כל מי שראה נערים ונערות בגיל ההתבגרות המתמודדים עם התהליך, כי לא פעם הדרך לחיוך המושלם מלווה במכשירים דנטלים שיכולים לעורר לא פעם מבוכה. זה נכון בעיקר כאשר תהליך יישור השיניים מתרחש בגילאים מבוגרים, בהם זה כאילו 'לא נעים' להתחיל תהליך של יישור שיניים. לצערנו, אנחנו לא קוסמים. אנחנו לא יכולים להפוך את תהליך יישור השיניים לקצר יותר או כזה שלא דורש שימוש בשום מכשיר דנטלי. אבל אנחנו בהחלט יכולים להפוך את התהליך נעים יותר ואסתטי לעין, יישור שיניים שקוף הוא הכלי שלנו. 

מה המשמעות של יישור שיניים שקוף ? 

תהליך יישור שיניים שקוף דומה לתהליך אותו אנחנו מבצעים עם מכשירים דנטלים לא שקופים. אם המטופל או המטופלת צריכים פלטה לשיניים, 'קוביות' וכיוצא באלו, את המענה הרפואי כל מטופל ומטופלת יקבלו במלואו. אבל בהבדל אחד משמעותי: המכשירים הדנטליים בהם נשתמש יהיו שקופים לחלוטין. מה שיאפשר למטופל או למטופלת לעבור את התהליך עוד כמעט ואין סימנים אליו מהחוץ. 

לכל מטופל או מטופלת העוברים תהליך של יישור שיניים אנחנו אומרים באופן חד משמעי: המהירות של הטיפול, היעילות שלו, מותנת בשיתוף הפעולה של המטופל. ככל שהמטופל או המטופלת יתמידו בענידה של המכשור הדנטלי, כך התהליך יתבצע בצורה יעילה ומהירה יותר. לכן, היתרונות של תהליך יישור שיניים שקוף ברורים לכל. אם הטיפול נעשה באופן כזה שלא דורש מהמטופל 'להתחבא', הוא יכול להיעזר במכשירים לאורך שעות ארוכות יותר במהלך היום מה שיאפשר לו לסיים את הטיפול במהירות גבוהה יותר ובהצלחה יתרה. 

מי יכולים להיעזר בטיפול מהסוג הזה? 

האמת היא שאין כל מגבלה על סוג המטופלים שיכולים להיעזר ביישור שיניים דנטלי שקוף. אלו יכולים להיות בני נוער ואלו יכולים להיות אנשים מבוגרים הבוחרים לעבור את התהליך בגילאים מבוגרים יותר. הבחירה היא שלכם. זה נכון שתהליך יישור שיניים דנטלי לא מומלץ לילדים צעירים מאוד ולמבוגרים שהשיניים שלהם כבר חלשות, מה שעלול לפגוע בתהליך הטיפול, מה שיוביל אותנו לפתרונות אחרים. אבל, כל מי שנמצאים בין שני הקטבים הללו יכולים בהחלט ליהנות מתהליך יישור שיניים דנטלי שקוף. 

האם יישור שיניים דנטלי שקוף הוא תהליך יקר בהרבה מתהליך יישור שיניים דנטלי 'רגיל'?

אין פערים משמעותיים במחיר. כל מה שעליכם לעשות הוא להכיר בכך שהאפשרות קיימת ולפנות למי שכולים לתת לכם את המענה בצורה הטובה ביותר. הטיפול לא כולל כאבים משמעותיים ואם אתם רוצים ליישר את השיניים שלכם, היום מדובר על פרוצדורה קלה, נעימה ואסטית, יותר מאי פעם. 

Exit mobile version