Site icon פורטל בריאות טבע

ים כיף בתל אביב \ מרכז ספא

תל אביב הינה אחת הערים הפופולאריות ביותר בישראל והיא מושכת אליה עשרות אלפי תיירים מידי שנה. אין מדובר בעיר גדולה במיוחד וניתן לחצות אותה בהליכה בסך הכל ביום אחד. יחד עם זאת, היא טומנת בחובה שפע של אטראקציות שמתאימות לאנשים בכל הגילאים: צעירים, מבוגרים, משפחות עם ילדים, רווקים ורווקות ואף זוגות. באם חשקה נפשיכם בבילוי מרגש, מרגיע ומסעיר גם יחד- אנו ממליצים לכם בחום על בילוי של יום מפנק בלב ליבה של העיר הקסומה – תל אביב.

מהו ספא?

השם ספא (בלועזית SPA), מקורו בעיר "ספא" שבבלגיה, שם תוכלו למצוא מעיינות חמים קסומים בלב הרים שופעי טבע. עשרות אלפי אנשים מרחבי העולם כבר מבינים כיום, כי בילוי במעיינות חמים וטיפולים במגע למיניהם, מיטבים מאוד עם גופו ונפשו של האדם.

במרכזי ספא בארץ תוכלו למצוא שירותים שונים:

למי יתאים יום כיף בספא?

בילוי של יום מפנק במרכז ספא יכול להתאים לכל אדם המעוניין לבלות עם עצמו באופן פרטני, עם בן או בת הזוג שלו או עם קבוצה של חברים או חברות ובני משפחה. בילוי במרכז ספא יתאים לכל מי שמעוניין להעניק לעצמו מתנה של מנוחה אמיתית. במרכז הספא תוכלו לחגוג ימי הולדת, מסיבת רווקים או רווקות\ ימי נישואים, הצעות נישואים ועוד.

היכן ממוקמים מרכזי הספא?

בלב מרכז הארץ, בעיר תל אביב תוכלו למצוא מרכזי ספא רבים. היתרון המשמעותי בבילוי במרכז ספא הממוקם בלב תל אביב הוא שתוכלו להינות ממגוון עצום של אטראקציות כגון:

 

סוגי עיסויים פופולאריים במרכזי ספא

למידע נוסף ולהזמנות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

"מרכז ספא"

 

 

Exit mobile version