Site icon פורטל בריאות טבע

כאבים במפשעות עקב דלקת באגן

קרדיט תמונה: freepik

מחלה דלקתית באגן היא זיהום של איברי הרבייה הנשיים שעלול לגרום לכאבים באזור המפשעה. הכאב יכול להיות חד ודוקר, או שהוא עשוי להרגיש כמו כאב עמום. זה יכול לבוא וללכת, או שזה יכול להיות קבוע. הכאב בדרך כלל חמור יותר בתקופות, כאשר אתה משתין, כאשר אתה מקיים יחסי מין, או כאשר אתה מזיז את המעיים. אם מחלה דלקתית של האגן אינה מטופלת, היא עלולה להוביל לאי פוריות.

אגן האישה הוא אזור מסובך בגוף

אזור האגן כולל את הרחם, השחלות והנרתיק. הוא כולל גם מספר איברים המחוברים לרחם, כולל שלפוחית השתן והרקטום. מחלת אגן דלקתית (PID) היא זיהום המתפשט מאיברי הרבייה של האישה לדרכי הנשייה העליונות שלה ועלול לגרום לבעיות חמורות באזורים אלו. הזיהום יכול להיגרם על ידי חיידקים או מחלה המועברת במגע מיני (STD). PID נגרם לרוב על ידי זיהומים של כלמידיה או זיבה המתפשטים מהנרתיק לחלקים אחרים של האגן. כאבים במפשעות עקב דלקת באגן PID עלול לגרום לאי פוריות, כאבי אגן כרוניים, הריונות חוץ רחמיים ואפילו מוות אם לא מטופלים במהירות. מחלה דלקתית של האגן, או PID, היא זיהום של איברי הרבייה הנשיים. הזיהום יכול להתפשט לחלקים אחרים בגוף ולגרום לבעיות חמורות. התסמינים השכיחים ביותר של PID הם כאב בבטן התחתונה או בגב התחתון וכאב במהלך יחסי מין. תסמינים אחרים עשויים לכלול חום, בחילות, הקאות ושלשולים. נשים שעברו PID נמצאות בסיכון לפרקים עתידיים של PID או הידבקויות באגן. מחלת אגן דלקתית (PID) היא מצב הנגרם על ידי זיהום של הרחם, החצוצרות ו/או השחלות. הזיהום יכול לגרום לכאבים באגן או בבטן התחתונה. התסמין השכיח ביותר של PID הוא כאב בבטן התחתונה או באגן. תסמינים אחרים עשויים לכלול חום, בחילות, הקאות ושלשולים.

מחלה דלקתית באגן היא זיהום שכיח אצל נשים

זה יכול לגרום לדלקת של הרחם והחצוצרות, המחוברות לשחלות. מחלה דלקתית באגן היא זיהום המשפיע על איברי הרבייה הנשיים. זה נגרם על ידי חיידקים, והוא יכול להיות מועבר מינית או דרך לידה. התסמין השכיח ביותר של מחלה דלקתית באגן הוא כאב במפשעה. זה קורה מכיוון שהזיהום מגדיל את מספר תאי הדם הלבנים באזור, המשחררים חומר כימי בשם פרוסטגלנדין E2 כדי לגרום לדלקת ולנפיחות. מחלה דלקתית של האגן (PID) היא זיהום של מערכת המין העליונה הנגרמת על ידי חיידקים. PID נגרם לרוב על ידי זיהום המועבר במגע מיני, כגון כלמידיה או זיבה. הסימפטומים של PID יכולים להשתנות מאישה לאישה, אך רוב הנשים יחוו חלק מהדברים הבאים או כולם: כאב במהלך יחסי מין, הפרשות חריגות מהנרתיק, חום ובחילות. הגורם העיקרי למחלות דלקתיות באגן הוא זיהומים המועברים במגע מיני. התסמין העיקרי למחלה דלקתית באגן הוא כאב במהלך יחסי מין והפרשות חריגות מהנרתיק. מחלת אגן דלקתית (PID) היא זיהום של איברי הרבייה של האישה. זה נגרם על ידי חיידקים המועברים במגע מיני, והוא יכול להוביל למגוון של סיבוכים, כולל אי פוריות. הזיהום יכול לעבור מאדם לאדם באמצעות מגע מיני עם מישהו שיש לו את החיידק. זה עשוי להתפשט גם באמצעות מגע עם הנרתיק או הרחם במהלך לידה או הפלה.

Exit mobile version