Site icon פורטל בריאות טבע

מה שצריך לדעת על שיטות להשתלת שיער לגברים בשנת 2021

 

אין צורך לחפש רחוק כשמתעניינים באפשרויות השונות של שיטות להשתלת שיער לגברים. אם השיער שלכם מתחיל לנשור ואתם מחפשים פתרונות קבועים, עם תוצאות טבעיות ויפות, אתם כנראה מחפשים הליך השתלת שיער.

אבל יש מגוון שיטות לביצוע השתלת שיער בטורקיה המלצות לגברים שמניבות תוצאות ממש טובות, של מחיקת ההתקרחות והענקת מראה צעיר ובריא. אם אתם שוקלים הליך שיקום שיער ורוצים להשיב את המראה הטוב שלכם, אתם בטח תוהים איזו שיטת השתלת שיער נחשבת למהימנה ביותר היום, ואילו טכנולוגיות חדשות התפתחו בתחום.

תקן הזהב הנוכחי להשתלות שיער נקרא מיצוי יחידת זקיקים, או שיטת FUE

שיטת FUE מבוססת על טכניקה מתקדמת לשיקום שיער כירורגי, בגישה פחות פולשנית בהשוואה לבחירת שיטות להשתלת שיער לגברים בטכניקות אחרות. פתרון כירורגי זה אינו משאיר צלקת ואינו דורש תפרים.

בשיטת FUE, זקיק שיער אחד מופק בכל פעם מהאזור התורם שלכם, בדרך כלל החלק האחורי של הראש, שבו נשירת שיער אינה מתרחשת. לאחר מכן השיער שנלקח מושתל לאזורים הדלילים או המקריחים שלכם. ניתן לבצע את שיטת FUE בהליך שנמשך יום אחד, ולאחר מכן ניתן לשוב לשגרה.

משך הטיפול תלוי במורכבות נשירת השיער

משך הזמן הדרוש להשתלת שיער בשיטת FUE נקבע בהתאם לכמות יחידות הזקיקים המועברים להשגת תוצאות של כיסוי אופטימלי. ניתן להשתיל כמה אלפי יחידות זקיקים במפגש טיול אחד שנמשך בין חמש לעשר שעות, שזהו פרק זמן די סטנדרטי.

השיער יצמח בדיוק כפי שהוא צמח באזור התורם, וניתן להשתיל אותו גם במפרצים וגם בקו השיער הקדמי, עם תוצאות טבעיות וצמיחה מחודשת בריאה. לוקח בערך שנה עד שהיער גדל במלואו ונמדדת הצלחת ההשתלה.

שיטת קצירת רצועות היא השיטה הנבחרת היום על ידי מנתחי השתלות שיער

בקצירת רצועות, המנתח נוטל רצועות עור שיש להן צמיחת שיער טובה, ומשתיל אותה באזורים מקריחים, תוך סילוק באופן ידני של אשכולות שיער עם השורשים והשתלתם באזור ללא שיער.

מבין מגוון שיטות להשתלת שיער לגברים, שיטת קציר רצועות הוא מה שהמנתחים מאמצעים בעיקר היום, עם תוצאות של צלקת דקה באזור התורם, והחלמה בתוך שבועיים.

ממתינים בסבלנות לתוצאות הסופיות

השיער המושתל בדרך כלל משיל את עצמו לחלוטין לאחר כמה חודשים, לפני שהוא גדל מחדש באזור החדש. כל שיטות להשתלת שיער לגברים מאופיינות בשלב זה, אבל המשמעות היא שהמטופלים צריכים לסמוך על ההליך ולהמתין לתוצאות הסופיות במשך חצי שנה עד שנה.

שיטות להשתלת שיער לגברים נבדקות היטב והמתווה המשותף בין כל השיטות הוא נטילת רקמה מאזור בראש שמאופיין בצמיחת שיער טובה, והעברתה לאזור דליל בשיער, באמצעות טכניקה שנבחרת על ידי המנתח והמטופל, בהתאם לרמת נשירת השיער, והמתנה לתוצאות הסופיות שיתרחשו כעבור חצי שנה עד שנה.

https://hairpower.co.il/  חברה להשתלת שיער

 

Exit mobile version