Site icon פורטל בריאות טבע

מסאג' רקמות עמוק \ מרכז ספא

 

האם עיסוי רקמות עמוק הוא העיסוי לו הינכם זקוקים? במאמר זה נסייע לכם להבין מהו עיסוי רקמות עמוק, למי הוא מיועד והיכן תוכלו למצוא את המעסים הטובים ביותר שיש.

מהו עיסוי?

עיסוי הינו שם כולל לטכניקות רבות הקיימות כיום לטיפול באמצעות מגע אשר מטרתן הרחבה הינה לסייע בהרפיית השרירים, הרקמות והגידים של האדם וכן, הטיפול יכול לתרום לרווחתו הנפשית של המטופל. תוכלו למצוא כיום מגוון רחב מאוד של שיטות עיסוי שחלקן מקורן בתרבויות המזרח הרחוק וחלקן התפתחו בעולם המערבי. מחקרים מראים כי עיסוי יכול לתרום הן למצבים רפואיים וגופנים שמייצרים אי נוחות ומכאובים שונים וכן, למצבים נפשיים מורכבים כמו חרדות ודיכאון.

מהי תרומתו של העיסוי?

למי מיועד עיסוי?

עיסוי מיועד לכל גבר או אישה, בטווח גילאים רחב – צעירים ומבוגרים גם יחד, אשר מעוניינים לעבור טיפול באמצעות מגע ולהנות מיום של כיף ופינוקים. את העיסוי ניתן להעניק לעצמכם במידה והנכם חשים צורך לנוח ולקחת הפוגה מהעומסים שביום – יום ומהלחצים והמתח המצטברים בשגרה. כמו כן, ניתן להעניק במתנה ליקיריכם מסאג' איכותי אשר אין ספק יוכל לשמח כל אדם. מתנה כזו, תגרום לאדם שיקבל אותה להרגיש אהוב ומיוחד. באם מדובר בחגיגות יום הולדת, ימי נישואין, הצעות נישואין או יום שגרתי אותו תרצו להפוך למיוחד – תמצאו שמתנה זו היא המושלמת. כמו כן, יש לקחת בחשבון שתוכלו להזמין מסאג' ליחיד\ה וכן מסאג' לזוגות או קבוצות שכולם יעברו יחד חוויה ייחודית ובלתי נשכחת וידברו עליה כל השנה!

מהו מסאג' רקמות עמוק

עיסוי רקמות עמוק הינו טכניקת עיסוי המיועדת לטיפול בבעיות בעמוד השדרה, שרירים תפוסים וכואבים וכן במקרים בהם אדם סבל מפציעה זו או אחרת. הטיפול מתבצע באמעות הפעלת לחץ מתמשך ומשיכות איטיות ועמוקות על מנת לשחרר מחדש את השכבות הפנימיות של שרירי האדם וכן הרקמות והגידים. עיסוי מן הסוג הזה, מסייע לפירוק צלקות שעברו הרקמות בעקבות פציעה וכן בעקבות מתחים ולחצים רבים שעבר המטופל. מסאג' רקמות עמוק מסייע רבות גם בהגברה של זרימת הדם.

בניגוד לטכניקות עיסוי אחרות המתמקדות בהרפיה, עיסוי רקמות עמוק מסייע לטיפול בכאבים. יחד עם זאת, הטיפול מסייע רבות בהרפייה ורגיעה נפשית. מחקרים מצאו כי אנשים שעברו עיסוי רקמות עמוק הרגישו הטבה משמעותית בכאבים כרוניים – בדומה להשפעה של תרופות אנטי דלקתיות.

לסיכום, עיסוי רקמות עמוק מומלץ מאוד למתמודדים עם כאבים כרוניים ופציעות וכמובן לכל אדם המעוניין להרפות שרירים תפוסים.

למידע נוסף ולביצוע הזמנות, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

"מרכז ספא"

 

 

Exit mobile version