Site icon פורטל בריאות טבע

מתקדמות עם הזמן: שיטות השתלות שיער

קרדיט תמונה: pixabay

בעבר השתלת שיער נעשתה באופן דומה אצל כלל המטופלים, והתוצאות היו בהתאם. כיום יש מגוון רחב של שיטות השתלות שיער וכדאי להכיר אותן כדי לדעת מה לשאול את המטפל שצפוי לעמוד בראש הצוות שיטפל בכם

כמו הרבה דברים אחרים, גם שיטות השתלות שיער מתקדמות בלי הפסקה עם הזמן. בעוד שלפני שנים בודדות היו שיטות מעטות לטיפול בנושא ההתקרחות, כיום המציאות שונה בתכלית. לצד טיפולים תרופתיים רבים, כמוסות שאמורות לחזק את שורשי השערה, משחות ותמהילים תזונתיים, חלה גם התקדמות אדירה בנושא השתלות השיער בישראל ומעבר לים.

מגוון שיטות השתלות שיער לגברים ולנשים נעשים תחת הרדמה מקומית, כך שהמטופל לא מרגיש דבר לאורך הטיפול כולו. אמנם מדובר בהזרקה של חומר אלחוש לנקודות בקרקפת, אולם, המחטים העדינות והמיומנות הגבוהה של המטפלים מאפשרים למטופלים לשכב ברוגע, ליהנות ממוזיקה או מסרט טוב ולקום מהכסא כאשר מחלפות ראשם מוכנו.

כאשר מדובר על שיטות השתלות שיער, לרוב המיקוד הוא בשיטת DHI (Direct Hair Transplant) או בשיטת FUE (Extract Follicle Individual):

בשיטת DHI הרופא המטפל לוקח זקיקי שיער טבעיים מאיזורים בקרקפת בהם השיער צומח בצורה תקינה. לאחר מכן הוא משתיל את הזקיקים בנקודות שבהן יש התקרחות ואיבוד שיער. כיוון שמדובר בזקיקי שיער טבעיים, הגוף מצליח לזהות אותם כחלק בלתי נפרד ממנו ומורה לזקיקים להצמיח את השיער הטבעי. כפועל יוצא, תקופה קצרה אחרי תום הטיפול, ניתן כבר להבחין בניצני צמיחה חדשים ואלו ממשיכים וגדלים עוד שנים רבות. חשוב לציין כי האיזור שממנו נלקחים הזקיקים הוא איזור עם צפיפות שיער גבוהה, כך שלא ניתן להבחין בהתקרחויות במקומות אחרים בקרקפת כתוצאה מהטיפול.

השתלת שיער בשיטת FUE – מבין שיטות השתלות שיער, שיטה זו מבוצעת באופן כירורגי ובמהלכה נלקחים זקיקי שיער ומושתלים במקומות שבהם ישנה התקרחות. השתלת שיער מסוג זה היא בעלת אחוזי הצלחה רבים מאוד ומטופלים רבים שהגיעו מישראל וממדינות רבות ברחבי העולם יכולים ליהנות ממראה שיער בוהק ושופע.

ישנן עוד מספר שיטות השתלות שיער, אך בכולן הכלל הוא אחיד – השיער המושתל הוא שיער טבעי של המטופל, ועל כן כמעט ואין מצבים בהם הגוף דוחה את קליטת ההשתלה. בנוסף, שיטות השתלות שיער מתקדמות מבטיחות שהשיער הטבעי ימשיך לצמוח עוד שנים רבות יואפשר למטופלים מראה צעיר, רענן ובריא. כאשר מוסיפים לכל אלו את העובדה שמחיר שיטות השתלות שיער הוא נמוך כאשר הטיפול מבוצע בטורקיה, למשל, אל מול מצב שבו הוא נערך בישראל, מתקבלת נוסחה מנצחת, שבה גברים ונשים יכולים להחזיר לאחור את הימים בהם בלוריתם השופעת התבדרה לה ברוח. לצד המראה הצעיר, תחושת הביטחון העצמי ושמחת החיים מתחזקת ומכאן רק השמים הם הגבול. אולי אפילו מעבר לכך.

 

 

Exit mobile version