Site icon פורטל בריאות טבע

סוגי מסג' \ "מרכז הספא"

freepik

חבר או חברה שלכם צפויים לחגוג יום הולדת בקרוב? אתם מעוניינים לחגוג מסיבת רווקות מפנקת לאחותכם? ההורים שלכם חוגגים יום הולדת עגול? "מרכז הספא" מציעה לכם ימי כיף מדהימים ליחידים, זוגות וקבוצות שמעוניינים לחגוג כל אירוע שעולה על רוחכם, או פשוט בוחרים להתפנק ללא ציון שום אירוע מיוחד. מאמר זה יסייע לכם להבין אילו סוגי מסג' קיימים ואילו יתאימו עבורכם.

מהו ספא ולמי הוא מיועד?

מקור השם "ספא", הינו בעיר "ספא" הממוקמת בבלגיה. ספא הינו כינוי למרכזים המעניקים טיפולי מים שונים ומגוונים. החל ממעיינות חמים, בריכות בנויות, ג'קוזי וסאונות למיניהן. בעבר הרחוק, אנשים שסבלו מבעיה רפואית הם היחידים שפנו למרכזי הספא לקבלת טיפולים במים. אך כיום, הספא פתוח לכל איש או אישה המעוניינים לעבור חוויה מרגיעה ולצאת מיום הבילוי רפויים ונינוחים, ללא מכאובים. מרכזי הספא מציעים כיום טיפולי מים ומגוון רחב של עיסויים ולעיתים אף חבילות אירוח כוללות לארוחת בוקר עשירה ומפנקת, סוויטות פרטיות עם ג'קוזי וסאונה פרטיים, טיפולי התעמלות מגוונים ועוד.

סוגי מסג' והתאמתם למטופל

קיימים עשרות סוגי טיפולים של מסג' שונים ומגוונים אשר מיועדים למגוון רחב של מכאובים או בעיות, ומקורם מגיע מתרבויות וממסורות שונות אשר משפיעות באופן ישיר על אופי הטיפול. בתור התחלה, חשוב להבין כי אין טיפול אחד שמתאים לכולם. הבחירה בטיפול ספציפי וההנאה ממנו הינה סובייקטיבית לחלוטין. מומלץ מאוד לשאול לגבי סוג המגע – האם הוא רך ועדין או עמוק ואינטנסיבי. כמו כן, מומלץ לבדוק באילו אזורים בגוף מתמקד סוג המג' הספציפי עליו הינכם מבררים ולחשוב האם יתאים לכם.

להלן סוגי המסג' הנפוצים ביותר בישראל:

לסיכום, טיפול באמצעות מסג' הינו כלי מעולה לשחרר את הגוף שעמוס בטרדות היום-יום. הטיפולים מיועדים לכל אדם שזקוק למעט שקט והפוגה מהשגרה וניתן לחלוק את היום המפנק עם בני או בנות זוג, בני משפחה או חברים טובים.

"מרכז הספא" מציע לכם מגוון רחב ביותר של חבילות לימי ספא מפנקים, מהם תחזרו לביתכם "כמו חדשים".

לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

"מרכז הספא"

Exit mobile version