Site icon פורטל בריאות טבע

סוגי עיסויים \ "מרכז ספא"

freepik

 

הינכם צפויים לחגוג בקרוב יום הולדת לחברה טובה? יום נישואין מרגש? מסיבת רווקים או רווקות לקראת חתונתם של זוג אוהבים? הרשו לנו לספר לכם מעט אודות המתנה המושלמת – שתתאים לכל אדם, מכל מגדר, בטווח גילאים רחב. כמו כן, למרכז הספא ניתן להגיע לבד, בזוגות וכמובן בקבוצות. יום כיף במרכז ספא הינו אחת המתנות השוות ביותר שאדם יכול לקבל. מדובר בחוויה ייחודית בה אדם יוצא משגרה שלו, מניח את טרדות היום-יום בצד ומתמסר לטובת יום של טיפול בגוף וגם בנפש. מרכזי ספא פרוסים בכל רחבי הארץ ומציעים שירותים שונים, ביניהם עיסויים במגוון טכניקות עליהן נפרט בהמשך המאמר.

מרכז ספא – מהו?

מרכז ספא הינו מרכז הכולל מערך שלם של טיפולים הוליסטיים המיועדים לתת מענה לגוף האדם, כמו גם לנפשו. מרכז הספא מציע טיפולי מים מגוונים, עיסויים בשיטות ייחודיות, ארוחות בוקר בריאות (וטעימות כמובן), ולעיתים גם סוויטות פרטיות שכוללות ג'קוזי פרטי, מטבחון, מיטה זוגית ועוד. כל מרחב הספא מלווה על ידי מוסיקת עולם מרגיעה ומרפה ומעוצב בדרך כלל בסגנון מרגיע במיוחד.

סוגי עיסויים

גולת הכותרת במרכזי הספא הינן העיסוי. עיסוי אשר מכונה גם מסג' (באנגלית Massage), הוא טכניקה לטיפול במגע באמצעות לחיצות בנקודות שונות בגוף המטופל. העיסוי מתבצע במרבית המקרים על ידי אדם אך לעיתים נעזרים גם במכשור.

טכניקות רבות של עיסוי נולדו בתרבויות מזרח אסיה בהן פילוסופיית החיים מחברת קשר ישיר בין הגוף לנפש האדם. העיסוי עצמו הינו חלק מהותי מן הטיפול, אך מתקיימת גם תקשורת ואינטראקציה בין המטפל לבין המטופל, ועל כן חשובה ביותר שיהיו תקשורת ואוירה טובים כך שהמטופל יוכל להתמסר לטיפול.

סוגי עיסוי נפוצים ומומלצים במיוחד

"מרכז ספא" הינו מרכז המונה צוות מקצועי במיוחד אשר ישמח לתת לכם מידע אודות הטיפולים השונים והמענים הנוספים אותם ניתן לקבל במרכז הספא.

הינכם מוזמנים להשאיר פרטי התקשרות ונחזור אליכם בהקדם!

"מרכז ספא"

Exit mobile version