Site icon פורטל בריאות טבע

ספא בהיריון \ "מרכז ספא"

freepik

 

היריון הינה אחת החוויות המרגשות ביותר שאישה יכולה לחוות. העובדה כי היא נושאת בגופה עובר קטן ואהוב הינה בלתי נתפסת! נשים מתארות זאת כחווית השיא של חייהן. יחד עם זאת, היותה של אישה בהיריון עלול להציף גם רגשות נעימים פחות. החל מחששות רבים המציפים את האישה, וכלה בכאבים, מתח רב ולעיתים אף דיכדוך. על מנת להקל על האישה ולגרום לה לשחרר את התחושות המעיקות שהיא עלולה לחוות, גם אם היא אינה משתפת אתכם בדברים, אנו ממליצים בחום להפתיע אותה על ידי בילוי במכון ספא איכותי.

מהו מכון ספא?

מדובר במכון טיפולים המעניק טיפולי גוף ונפש גם יחד, ומיועד לכל אדם שמבקש לעצור את חיי היום יום שלו, ולו לרגע קט, לעטוף עצמו בשלווה אמיתית.
מכוני הספא בארץ ממוקמים באזורים רבים – בצפון, בדרום ובמרכז הארץ. מקורו של הספא מגיע מהעיר "ספא" בבלגיה. שם, אנשים מכל רחבי העולם מגיעים לטבילה במעיינות חמים טבעיים, בחודשי החורף הקפואים.
בארץ, כידוע, לא תוכלו למצוא שפע של מעיינות טבעיים ולצורך כך פותחו מכוני ספא שמציעים מגוון טיפולי מים. זאת לאור ההבנה שלטיפולים ולמגע בתוך המים יש חשיבות עצומה על יכולת האדם להרפות ולחוש שחרור אמיתי. בתוך המים, למשקל הגוף אין משמעות ושם ניתנת ההזדמנות האמיתית לשחרר גופני ומחשבתי.

סוגי שירותים אותם תוכלו למצוא במכוני ספא שונים בארץ

*כל מכון ספא מציעה שירותים שונים – מומלץ מאוד לברר מראש ולפנות למכון הספא המתאים לצרכיכם האישיים*

סוגי עיסויים מומלצים ופופולארים במיוחד

טיפים לבחירת סוג העיסוי המתאים באופן מדויק לאישה ההריונית

לסיכום, יום כיף בספא הינו מתנה נהדרת עבור כל אדם – גברים ונשים בכל טווח הגילאים. בילוי בספא עבור אישה בהיריון יכולה להקל עליה מאוד לסייע לה בהתמודדות עם מצבה היחודי.

"מרכז ספא" , מזמין אתכם לקבל מידע אודות השירותים שאנו מציעים – השאירו פרטי התקשרות ונחזור אליכם בהקדם!

"מרכז ספא"

 

 

Exit mobile version