Site icon פורטל בריאות טבע

ספא בעמק יזרעאל מרכז ספא

אחת הדרכים הנעימות ביותר להעביר יום של כיף – היא במרכז ספא בעמק יזרעאל. מאמר זה יסייע לכם להבין מהם מרכזי ספא, למי הם מיועדים ומה הם מציעים, וכן תוכלו למצוא בו טיפים לבחירת הספא המושלם.

 

 

מהו מרכז ספא ולמה זה המקום שאליו כדאי לפנות?

מרכז ספא עמק יזרעאל הינו מרכז בו מתקיימים טיפולי גוף ונפש מגוונים שמטרתם לסייע לאדם להתרכז בעצמו ולנוח מנוחה אמיתית. מקורו של הספא הינו בעיר "ספא" בבלגיה (בלועזית SPA). העיר שוכנת במחוז לייז' שבאזור ולוניה שבבלגיה, וממוקמת בין גבעות והרים יפייפים. עוד במאה ה-14, נודעה העיר "ספא" כעיר שטומנת בחובה מעיינות מרפא רבים ומעיינות בסגנון היו נפוצים באזורים אחרים ברחבי העולם, שמה של העיר הפך לכינוי של כל מקום שיש בו מעיינות טבעיים. מרבית המבקרים במעיינות החמים בעיר "ספא" מגיעים אליה בתקופת החורף הקפואה. למעיינות הטבעיים מייחסים סגולות מרפא.

מרבית מרכזי הספא בארץ ישראל, אינם כוללים מעיינות טבעיים. מרכזי הספא בארץ מתבססים על ההנחה כי לטיפולים במים יש השפעה חיובית על גופו ונפשו של האדם, ולכן הם מציעים מקורות מים מלאכותיים כגון:

 

 

מרכזי הספא מציעים מגוון רחב מאוד של אפשרויות אשר מטרתן הכוללת היא לאפשר לאדם המגיע לבילוי בספא – לחוש מרגוע ונחת משגרת היום יום העמוסה שלו. במרכזי ספא תוכלו למצוא לעיתים את השירותים הבאים:

עיסויים פופולאריים ומומלצים

ספא בעמק יזרעאל

מומלץ במיוחד להגיע ליום כיף בספא בעמק יזרעאל שכן העיר מציעה מגוון רחב של אטראקציות נוספות מהן תוכלו ליהנות. החל ממאכלים מטריפים, חיי לילה סוערים וכלה בחיי תרבות ופנאי מרתקים.

למידע נוסף ולביצוע הזמנות השאירו פרטי התקשרות ונחזור אליכם בהקדם!

"מרכז ספא" עמק יזרעאל

 

Exit mobile version