Site icon פורטל בריאות טבע

ספא דיוויד אינטרקונטיננטל: כשחלום הופך למציאות

צילום:freepik

רוצים לברוח מהשגרה המלחיצה? בא לכם לעבור חוויה קסומה שתעזור לכם לשכוח מהלחץ היום יומי? הגעתם למקום הנכון. הכירו את ספא דיוויד אינטרקונטיננטל.

מי אנחנו?

ספא אינטרקונטיננטל ממוקם בבניין יוקרתי בין יפו לנווה צדק וצופה אל חופיה הקסומים והכחולים של תל אביב. אצלנו תוכלו ליהנות מאווירה אינטימית ולהתפנק בטיפולי ספא חדשניים המבוצעים על ידי צוות מקצועי המורכב ממיטב המטפלים בארץ כיום.

אנחנו מציעים לכם חוויה עוצרת נשימה ששה אתכם, הלקוחות שלנו, במרכז. מבחינתנו, כל אחד ואחת מכם צריכים לקבל שירות VIP שיספק לכם את כל הצרכים. המלון שלנו מציע לכם 500 חדרים עם נוף לים, סוויטות מפנקות וחדשות ובקיצור, הגשמת חלום של ממש.

אילו טיפולים אנחנו מעניקים?

מתחם הספא האקסקלוסיבי שלנו מציע לכם תפריט טיפולים עשיר ומגוון, הכולל בין השאר רפלקסולוגיה, טיפולי פנים ויופי, טיפולים באווירה חובקת עולם, אבנים חמות, פילינג קטיפתי, עיסוי לנשים הרות ועוד.

בתכנון התפריט השקענו מחשבה רבה, על מנת שיכיל מגוון עשיר של טיפולים שיתאימו באופן מלא לצרכים שלכם. המטרה שלנו היא לשלב בטיפולים את האלמנטים שמערבים את כל החושים שלכם, על מנת להשאיר לכם טעם של עוד.

אנחנו בספא דיוויד אינטרקונטיננטל מאמינים שאת החוויה עוצרת החושים נוכל להעניק לכם באמצעות שלוש חוויות משלימות:

Trailor-Made – חבילה מותאמת אישית המאפשרת לכם לבחור את כל הפרטים בקשורים לטיפול עצמו. בין אם במוזיקת הרקע, סוג חמאת הגוף שבו נשתמש, הריחות ועוד. כך, נוכל ליצור עבורכם חווייה אישית וייחודית לכם.

Holistic – חוויה הוליסטית שבמסגרתה האדם נחשב למכלול שלם של מערכות הפועלות בשילוב מושלם והרמוני. בחוויה זו אני משלבים אלמנטים הוליסטיים, אך כמובן שלא על חשבון טיפול גוף מענג.

Experience – בסופו של דבר אנחנו מאמינים שהמטרה המרכזית היא לגרום לכם להרגיש חוויה מיוחדת שעדיין לא חוויתם. לכן, בכל טיפול וטיפול אנו נשקיע את המחשבה הרבה על מנת להפוך אותו לרגע מאושר ומזוכך, כזה שיישאר בליבך לאורך זמן.

קצת על חבילות הספא

ספא דיוויד אינטרקונטיננטל מציע מגוון טיפולים שיאפשרו לכם את החופש להחליט מה הכי מתאים עבורכם.

חבילת סי-אסטה – כוללת טיפול שבדי קלאסי לזוג האורך 50 דקות, בתוספת של קפה ועוגה בלובי המלון שמשקיף לחופיה הקסומים של תל אביב.

חוויה של אושר – טיפול פיוז'ן לזוג האורך 50 דקות ובשילוב ארוחת בוקר, צהריים או ערב לבחירה.

חוויה ספורטיבית – אימון אישי בחדר כושר בשילוב טיפול רקמות עמוקות במשך 50 דקות.

חוויה קונטיננטלית – טיפול פיוז'ן לזו במשך 50 דקות וחדר יומי במלון.

מנוי ספא – חבילה הכוללת 10 טיפולי  Reborenלבחירה וארוחת בוקר לניצול חופשי במשך שנה.

למה דיוויד אינטרקונטיננטל?

אז מעבר ללוקיישן הקסום ומגוון החבילות והטיפולים שאנחנו מציעים, ברור לנו שאתם רוצים להרגיש שאתם נמצאים בידיים טובות, תרתי משמע.

אז חשוב לנו שתדעו שעם צוות המטפלים של הספא שלנו, הכולל כ-10 מטפלים ומטפלות בעלי ידע, ניסיון והכשרה מתאימים, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות ומסורות.

Exit mobile version