Site icon פורטל בריאות טבע

ספא לגברים \ מרכז ספא

freepik

 

מרביתכם בוודאי תוהים מה הקשר בין בילוי במרכז ספא לבין גברים, מאמר זה יעסוק בנושא וייתן לכם זווית ראיה מעט אחרת.

עוד משחר ההיסטוריה גברים התעסקו פחות בנושאי הבריאות הנפשית, הקוסמטיקה והאסטטיקה. עיסוקם המרכזי היה יציאה לעבודה ופרנסת המשפחה. אבל, לאורך השנים האחרונות ניכר שינוי משמעותי אשר בא לידי ביטוי בדיאלוג שמקיימת החברה סביב השוויון בין המינים. דיאלוג זה נתן פתח לגברים רבים לאפשר לעצמם לעסוק במהלך היום יום גם בתחומים אשר נחשבים ליותר "נשיים" כגון, שיח על רגשות, טיפולים רגשיים, קוסמטיקה וטיפוח ועוד.

כביטוי לכך, תוכלו למצוא היום גברים רבים אשר עוברים טיפולי יופי שונים כגון: מניקור ופדיקור, הסרת שיער בטכניקות שונות, החלקות שיער וכן בילויי במרכז ספא לצורך מנוחה ופינוק של הגוף והנפש. בשנים האחרונות ניכר כי יותר ויותר גברים מגיעים למרכזי ספא על מנת לקבל טיפול בעצמם, ולא רק כדי ללוות את האישה לקבל טיפול.

מהו מרכז ספא?

מרכזי ספא הינם מרכזים בהם ניתנים לאנשים טיפולים שונים המשלבים ונותנים ביטוי לגוף ולנפש המטופל. הטיפול הנפוץ ביותר במרכזי הספא הינו העיסוי והוא בעצם גולת הכותרת המביאה המונים לימי כיף במרכזי ספא מידי שנה. יחד עם זאת, מרכזי ספא מציעים שירותים רבים נוספים כגון:

מהו עיסוי ומהם סוגי העיסויים הנפוצים?

עיסוי הינו טכניקה של טיפול במגע המתבצע באמצעות לחיצות וחיכוך עור המטופל במטרה להרפות את השרירים הקפוצים, להזרים את הדם באופן מיטבי ולסייע לגוף לחזור לאיזון. מרבית העיסויים מתבצעים באופן ישיר על ידי המטפל עצמו, אך יש סוגי עיסויים מסויימים המתבצעים באמצעות מיכשור. העיסוי מקורו במדינות המזרח הרחוק, שם פילוסופיית החיים המרכזית מחברת קשר ישיר בין הגוף לנפש. מאז, התפתחו טכניקות עיסוי רבות ומגוונות גם בעולם המערבי המתפתח.

סוגי עיסויים נפוצים

לסיכום, יום כיף במרכז ספא מיועד לגברים ולנשים כאחד! למידע ולביצוע הזמנות השאירו פרטי התקשרות ונחזור אליכם בהקדם!

"מרכז ספא"

 

 

Exit mobile version