Site icon פורטל בריאות טבע

ספא ליום הולדת \ "מרכז ספא"

freepik

 

יום ההולדת שלכם או של אדם יקר לכם מאוד מתקרב, והינכם מעוניינים לשמח ולהפתיע אותו? יום מפנק בספא איכותי הוא בדיוק הדבר אותו אתם מחפשים! יום כיף בספא הוא מתנה מרגשת ומתאימה לכל אדם! הן לנשים והן לגברים, וכן לצעירים ולמבוגרים גם יחד. יום כיף בספא מטרתו לסייע ביצירת הקלה והרפיה של מתחים אשר מצטברים בגוף במהלך היום – יום, ועל פי מחקרים שנעשו בשנים האחרונות מתחים אלו מהווים מקור למחלות קשות מהן כולנו רוצים להימנע. מאמר זה יעסוק בחשיבותן של ההפוגות האלו מהשגרה העמוסה ויסייע לכם לבחור את מרכז הספא האידיאלי עבורכם.

מהו ספא?

ספא הינו מרכז כולל המתמקד בטיפולים אלטרנטיביים המשלבים בין גוף לנפש האדם. המרכזים ממוקמים לרוב באזורים כפריים, אך, יחד עם זאת תוכלו למצוא מרכזי ספא בלב ליבן של ערים גדולות, נסתרים מן העין של העוברים ושבים אך בכניסה אל תוך מבנה תוכלו לגלות ממלכה יפיפייה ומרגיעה. מקורו של הספא הינו בעיר "ספא" אשר בבלגיה. עיר אשר עמוסה במעיינות חמים טבעיים ומרבית האנשים המגיעים אליהם נהנים מהן בעיקר בחודשי החורף הקפואים. בארץ, כיוון שנדיר למצוא מעיינות טבעיים, החלו להקים בשנים האחרונות מכונים שייעודם הוא לאפשר לאנשים לחוות הפוגה אמיתית מהמתחים ומהלחצים הקשים, עימם מרבית בני האדם נאלצים להתמודד. המרדף אחר הפרנסה הינו אחד מבין הגורמים המשפיעים ביותר על תחושת הרווחה של האנשים.

עלויות ומחירים של ימי כיף בספא

עלויות הכניסה לספא תלויות בגורמים רבים, ביניהם סוג החבילה שתבחרו לקחת. תוכלו לבחור במסג' בלבד או ביום שלם של פינוקים שכולל ארוחת בוקר, בילוי בסוויטה פרטית, שימוש במתקני הבריכה והספא במקום ועוד. יחד עם זאת, חשוב לציין כי אין מדובר בעלויות גבוהות במיוחד. הרי חגיגות יום הולדת בספא אינו דבר שבשגרה והתמורה שתקבלו הינה עצומה.

סוגי עיסויים נפוצים ומפנקים

גולת הכותרת בביקור בספא הינו העיסוי המפנק הניתן על ידי מיטב אנשי המקצוע בתחום. להלן 2 סוגי עיסויים נפוצים ומומלצים במיוחד:

לסיכום, חגיגות של יום הולדת במרכז ספא הינו הדרך האולטימטיבית לחגוג יום הולדת!

נשמח לסייע לכם בבחירת חבילת הספא האולטימטיבית עבורכם,

השאירו פרטי התקשרות ונחזור אליכם בהקדם!

"מרכז ספא"

 

Exit mobile version