Site icon פורטל בריאות טבע

ספא לקבוצות קטנות \ "מרכז ספא"

 

אחד הבילויים המומלצים והמהנים ביותר שיש הינו בילוי של יום כיף במרכז ספא. יום מפנק בספא, מתאים לכל סוגי האירועים, ביניהם:

בילוי במרכז ספא מתאים ליחידים, זוגות או קבוצות קטנות אשר מעוניינים לחלוק חוויה משותפת של ניתוק מעומסי היום יום והלחצים שבשגרה, וכניסה אל תוך עולם הספא בו הקצב אחר לחלוטין. כל שתדרשו לעשות בעת כניסתכם למרכז הספא, הוא לנשום נשימות עמוקות ולאפשר לצוות המקצועי במרכז להוביל אתכםולפנק אתכם כראוי.

מהו מרכז ספא?

מרכז ספא הינו מרכז בו מתקיימים טיפולים שונים באמצעות מים ומגע. מקור השם "ספא" מגיע מהעיר ספא (באנגלית SPA) בבלגיה, והיא הפכה לפופולארית במיוחד בעקבות המעיינות החמים בה אשר ידועים כמעיינות מרפא המעניקים סגולות רפואיות לטובלים במעיין. מרבית התיירים המגיעים לעיר ספא, יעדיפו לטבול במי המעיינות החמימים בעונת החורף הקפואה. עוד משחר ההיסטוריה, ייחסו לטבילה במעיינות תרומה משמעותית להקלה על מכאובים שונים וכן, ריפוי מחלות.

בארץ ישראל, קיימים מרכזי ספא רבים אשר מבוססים על הגישה לפיה טיפולי מים ומגע תורמים מאוד לבריאותו הנפשית והגופנית של האדם, ובהם ניתנים סוגי טיפולים בטכניקות מגוונות. מרבית מרכזי הספא אינם מכילים מעיינות טבעיים, אך המתקנים במרכזי הספא אמורים לדמות את החוויה באמצעות שימוש בטכניקות המפעילות את כל החושים.

למשל, בעיצוב במרכזי הספא משתמשים לרוב בצבעים עדינים ו"שקטים". ברקע, תוכלו להאזין למוסיקה מרגיעה ושלווה. כמו כן, לעיתים תוכלו לחוש בניחוחות מיוחדים שנובעים משמנים אתריים. בנוסף, תוכלו למצוא בחלק ממרכזי הספא ארוחות מזינות ובריאות וגולת הכותרת, לשמה סביר להניח הינכם מתכננים לבקר במרכז ספא, עיסויים נעימים.

סוגי עיסויים פופולאריים

עיסוי שוודי – עיסוי שוודי נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים בישראל ובעולם, במהלכו המטפל מעסה את המטופל בעוצמות המתאימות הן לסגנון המטפל, וכמובן לצרכי המטופל. במהלך הטיפול מתקיימת הנעה של מפרקים שונים בגוף, לחיצות וטפיחות על השרירים ובאמצעות כך, זרימת הדם משתפרת וכן מתפרקים הלחצים והמתחים שהצטברו ברקמות ובגידים.

עיסוי תאילנדי- עיסוי זה, מקורו בתרבויות המזרח הרחוק, המתבצע בעת שכיבתו של המטופל על מזרון דק שמונח על הרצפה. המטפל מפעיל למתיחות ולחץ עדינים בנקודות אנרגיה של הגוף, במטרה להביא את הגוף לאיזון. העיסוי מתבצע בלבוש מלא של המטופל.

עיסוי רפלקסולוגי – מבוסס על ההנחה כי כפות הרגליים של האדם משמשות מעין מראה של איברי גופו ונפשו. העיסוי מתבצע באמצעות לחיצות ועיסוי של נקודות ספציפיות בכפות הרגליים ומטרתו להחזיר את הגוף והנפש לאיזון מלא.

קיימים סוגים רבים של עיסויים. בשיחה עם נציג מטעמינו תוכלו לקבל מידע מקיף אודות מרכזי ספא שונים וכן אודות עיסויים והתאמתם לצרכיכם האישיים.

 

הנכם מוזמנים להשאיר פרטי התקשרות ונציג\ה מטעמנו יחזור אליכם בהקדם!

"מרכז ספא"

Exit mobile version