Site icon פורטל בריאות טבע

עיסוי ארומתראפי \ "מרכז ספא"

בימינו, מרבית האוכלוסייה מתמודדת עם מתחים ועומסים רבים הקשורים למרוץ הבלתי פוסק בין העבודה לניהול משק הבית. הלחץ הכבד משפיע באופן חד משמעי על הגוף ועל הנפש של בני האדם. מחקרים מראים כי מתח ולחץ הינם אחד מגורמי התחלואה המשמעותיים שיש, ולכן, מומלץ מאוד לבחון דרכי התמודדות אלטרנטיביות שיסייעו לכם להפיג מתחים, להרפות וחזור לנשום.

אחת הדרכים המועילות ביותר הינן טיפולי מגע למיניהם. למגע בין בני אדם יש סגולות ריפוי. בין הטיפולים במגע הנפוצים והפופולאריים ביותר, תוכלו למצוא סוגי עיסויים שונים אשר מתבצעים לרוב במרכזי ספא ברחבי הארץ.

מהו עיסוי?

עיסוי הינה טכניקה של טיפול במגע המתבצעת באמצעות לחיצות, ליטוף וטפיחות על העור אשר מטרתן להפעיל לחץ על השרירים ולהפיג את המתח שמצטבר ברקמות ובגידים. מקורו של העיסוי בתרבויות במזרח הרחוק, ועם השנים נפוץ אל עבר העולם המערבי.

היכן ניתן לקבל עיסוי איכותי?

כיום, ניתן למצוא אנשי מקצוע רבים המעניקים עיסויים מסוגים שונים במסגרת קליניקה פרטית, בית המטופל ומרכזי ספא. ההמלצה הגורפת היא לעיסוי במסגרת מרכז ספא, וזאת כיוון שמרכזי ספא מחזיקים מספר מעסים המשתמשים בטכניקות שונות מתוכן תוכלו לבחור את זו שמתאימה לכם, וכן, מרכזי ספא מציעים מגוון רחב של מתקנים כגון: ג'קוזי, בריכה, סאונה, סוויטות פרטיות, ארוחות מזינות ועוד.

היכן ממוקמים מרכזי הספא?

מרכזי הספא ממוקמים במקומות רבים בארץ. תוכלו למצוא אותם באזורים כפריים בפריפריה, וכן, במרכזי ערים גדולות.

עיסוי ארומתארפי – למי מיועד ומדוע מומלץ?

מדובר בעיסוי בו משתמשים בתערובת של שמנים אתריים המופקים מצמחי מרפא, תבלינים  ומפרחים שונים. כל צמח או פרח, מכיל סגולות שונות אשר מיטיבות במיוחד עם מערכות הגוף ונפש האדם. השמנים נספגים בגוף וחודרים לשרירים ומסייעים בהפחתת מתח ולחץ אשר הצטברו בגוף וכן בטיפוח העור. יתר על כן, העיסוי הארומתרפי תורם לזרימת הדם ותנועה של החמצן בתוך התאים בגוף. בנוסף, אנשים המתמודדים עם בעיות בדרכי הנשימה יכולים להסתייע ולחוש הקלה משמעותית במהלך ולאחר העיסוי. לצורך הקלה בדרכי הנשימה משתמשים לרוב בשמני אקליפטוס, מנטה או שמן עץ התה.

העיסוי הארומתרפי, מתבצע באמצעות מגע עדין ותנועות איטיות של המעסה על גופו של המטופל. מרבית המטופלים מתארים תחושה של הרפיה מוחלטת של מערכת העצבים שלהם.

השמנים הנפוצים בהם משתמשים במהלך הטיפול:

טיפים לבחירת העיסוי המושלם

לסיכום, עיסוי ארומתרפי נחשב לאחד העיסויים הנעימים והמרגיעים שתוכלו למצוא. נשמח לסייע לכם בבחירת המטפל\ת המושלמים עבורכם להנאה מקסימאלית!

למידע נוסף ולביצוע הזמנות השאירו פרטי התקשרות ונחזור אליכם בהקדם!

"מרכז ספא"

Exit mobile version