Site icon פורטל בריאות טבע

עיסוי קצוות \ "מרכז הספא"

freepik

באם חשקה נפשכם ביום כיף בו תשאירו את כל צרותיכם ותצאו רעננים ונינוחים – בילוי באתר ספא מיועד לכם. תוכלו להזמין אליו את חברה טובה, בן או בת זוג, אימא או אבא או קבוצה של חברים ובני משפחה ליום שלם של הנאה. מאמר זה יסקור את האפשרויות השונות לקיום יום כיף במרכזי ספא וכמו כן, יעניק לכם מידע אודות "עיסוי קצוות" מומלץ ביותר.

בתור התחלה, חשוב להבין מהו ספא, מה מקורו ולמי הוא מיועד.

המילה "ספא" מקורה בעיר ספא הממוקמת בבלגיה, שם נהוג היה לטבול במרחצאות חמים בעונת החורף הקפואה. בעיר ספא מרבית המרחצאות מתקיימות במעיינות טבעיים אשר נחצבו בלב הרים שופעי ירוק. טבילה במעיינות חמים וטבעיים נפוצים במקומות שונים בעולם, אך מדינות בהן לא ניתן למצוא אותם בשפע, הקימו אתרים מלאכותיים הכוללים סוגים שונים של בריכות ומיועדים לטיפולי מים. כידוע, לטבילה ולרחצה במים יש יתרונות בריאותיים רבים המשפיעים הן על גוף האדם, והן על נפשו.

הספא הנפוץ במדינת ישראל

בישראל, אתרי ספא כוללים מגוון רחב של טיפולים. ביניהם תוכלו למצוא:

מרבית אתרי הספא מוקפים בטבע ובירוק אשר כמובן משפיע גם הוא על איכות החוויה. יחד עם זאת, תוכלו למצוא גם אתרי ספא הממוקמים בלב ערים גדולות כאשר מבחוץ נראים כמבנים רגילים אך באם תכנו אליהם תגלו עולם שלם של אלמנטים מרגיעים ייחודים.

עיסויים

עיסוי, או בשמו הלועזי – מסג' (באנגלית Massage), הינו שיטה לטיפול בגוף האדם המבוסס על מגע באמצעות לחיצות וחיכוכים של נקודות שונות בגוף, המתבצעות על ידי מטפלים מוסמכים. מקורו של העיסוי הגיע מתרבויות השמות דגש רק על הקשר בין הגוף לנפש, כמו המדינות הודו וסין.

עיסוי קצוות

עיסוי קצוות הגוף הינו טיפול אשר מטרתו היא לשחרר לחצים ומכאובים באמצעות מגע הכולל לחיצות ומתיחות באזור קצות הגוף כמו אזור כפות הרגליים, הידיים, הצוואר הקרקפת והפנים.

מדובר בטיפול עדין אינו פולשני, דבר אשר מנגיש אותו גם לנשים בהיריון. העיסוי מתאים לכל אדם הסובל מכאבים באזורי הרגליים והידיים, וכמו כן מסייע במיוחד לאנשים הסובלים ממיגרנות או מכאבי ראש כרוניים.

הטיפול, ידוע בסגולותיו לסייע לאנשים המתמודדים עם קשיי ריכוז, הפרעות בשינה או כל אדם הסובל מלחצים בחיי היום – יום. עיסוי קצוות מחזיר את האיזון לגוף ולנפש ויעניק בסופו תחושה של קלילות. רבים יתארו את החוויה כאילו השילו מעצמם קילוגרמים רבים. ההמלצה הגורפת היא לעשות עיסוי קצוות לעיתים קרובות על מנת לשמר את תוצאות השיטה.

"מרכז הספא" מציעה לכם חבילות ספא מותאמות אישית על פי הצרכים האישיים של כל אחד ואחת מכם. באם הינכם מעונינים לקבל מידע נוסף והצעת מחיר, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

"מרכז הספא" – לחוויית ספא מושלמת

Exit mobile version