Site icon פורטל בריאות טבע

עיסוי שוודי בתל אביב\ מרכז ספא

freepik

עיסוי שוודי בתל אביב\ מרכז ספא

מחפשים את המתנה המושלמת לאהובים שלכם? בין אם הינכם צפויים לחגוג יום הולדת מרגש בקרוב, או מבקשים לפנק בן או בת זוג יקרים ללבכם, או שמא הינכן קבוצה של חברות (או חברים) המעוניינים לעבור חוויה משותפת במרכז ספא – מאמר זה נכתב בדיוק עבורכם.

היכן ניתן למצוא מבחר של עיסויים?

כיום קיימים מגוון רחב של מעסים מקצועיים המעניקים שירותי עיסוי. כמו כן, מגוון סגנונות העיסוי הינן מגוונות ביותר. כל סוג טיפול במגע מבוסס על טכניקה אחרת ונותן מענה לאספקטים שונים בגופו ובנפשו של האדם. יתר על כן, אנשים בוחרים לעבור עיסוי בטכניקות שונות על פי העדפות אישיות לסוג המגע, לעוצמתו ולאזור בגוף בו מתמקד העיסוי הספציפי.

להבדיל מפנייה למעסה עצמאי שעובד בקליניקה פרטית, מרכזי ספא הן המקום האידיאלי לעבור בו עיסוי, שכן במרבית מרכזי הספא ניתן למצוא מגוון רחב של מטפלים המשתמשים בטכניקות שונות ומגוונות של עיסוי.

למי מיועד העיסוי?

העיסוי מיועד לכל אדם שזקוק להרפיה של השרירים ולהפוגה מחיי היום יום. אנשים שעוברים עיסויים מדווחים כי השפעתם יכולה להימשך זמן רב לאחר קיום הטיפול עצמו.

למרכזי הספא ניתן להגיע בבודדים, בזוגות או בקבוצות לצורך חגיגות ימי הולדת ליקרים ללבכם, ימי נישואין, מסיבות של רווקים ורווקות ועוד. כמו כן, יום כיף במרכז ספא מתאים גם למי שחשקה נפשו בהפוגה מחיי היום – יום, ללא ציון של אירוע ספציפי.

סוגי עיסויים נפוצים

כאמור, מרכזי הספא כוללים מגוון רחב של סוגי עיסויים, כאשר הפופולארי ביותר הינו העיסוי השוודי.

עיסוי שוודי הינו העיסוי הקלאסי והנפוץ ביותר בשוודיה המתבצע באמצעות ליטוף המטופל וכן לישה והקשה על השרירים. מדובר בעיסוי הפופולארי ביותר שכן הוא מתבצע בדרגת לחץ שנחשבת לעמוקה מספיק על מנת שתרגישו אותה היטב, וכן עדינה מספיק כדי שלא יכאב למרבית המטופלים.

העיסוי השוודי פותח בשלהי המאה השמונה עשרה על ידי אדם שניסה לטפל בעצמו בפציעה שעבר. לצורך כך, הוא השתמש בטפיחות קלות על ידי המרפקים באזורי הפציעה, והצליח להחלים. מאז, השיטה נפוצה לכל רחבי ארצות הברית ומשם למדינות רבות בעולם.

יתרונות העיסוי השוודי

עיסוי שוודי בתל אביב

את מרכזי הספא תוכלו למצוא באזורים כפריים שופעי טבע וירוק, וכן במרכזי ערים גדולות ותוססות כמו למשל, בתל אביב. הקונטרסט הנוצר בין כניסה למרכז ספא שלוו ורגוע לבין היציאה לעיר שוקקת חיים, מקומות בילוי ואטראקציות הינו יוצא מן הכלל!

לסיכום, עיסוי שוודי בתל אביב יספק לכם את ההנאה מכל העולמות – ביום אחד.

למידע נוסף ולהזמנות השאירו פרטי התקשרות וניצור עמכם קשר בהקדם!

"מרכז ספא"

Exit mobile version