Site icon פורטל בריאות טבע

עיסוי שוודי קלאסי

הינכם חוגגים יום הולדת? חברה טובה עומדת להתחתן? או שמא הינכם זוג אוהבים שחוגג יום נישואין בקרוב? פנקו את עצמכם ואת יקיריכם בעיסוי טוב ונעים אשר יסייע לכם להרפות, לשחרר ולנשום בתוך השגרה והלחצים הטמונים בה.

בתרבות המערבית, מקובל ונפוץ לעודד בני אדם להתמקד בבחירות ובהעדפות אישיות ואינדיווידואלויות. כמעט בכל תחום, תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות, אשר מתוכו תוכלו לבחור את האפשרות המתאימה לכם והמדויקת ביותר לכם, על פי הצרכים וההעדפות האישיים שלכם. מאמר זה יסקור בפניכם את מגוון העיסויים הפופולארים מתוכו תוכלו לבחור את סוג העיסוי המתאים בדיוק לכם.

מהו עיסוי?

מקורו של העיסוי הינו לפני אלפי שנים, ועדויות לו תוכלו למצוא בכתבים שנמצאו במדינות מזרח אסיה כגון: סין, הודו ויפן, וכן, במדינות כגון: מצרים ויוון.

העיסוי מתבצע על ידי הנעת השרירים, הרקמות והגידים ולחיצתם באמצעות שימוש בידי המטפל, מרפקיו ולעיתים אף רגליו. הטיפול לרוב מתחיל בדיאלוג בין המטפל למטופל בו מבקש המטפל מהמטופל להתייחס להיסטוריה הרפואית שלו, לתסמינים באם קיימים וכן לציפיותיו מהטיפול ומעוצמת המגע. ללא דיאלוג זה סיכוי גבוה שהטיפול יצליח פחות.

באילו מצבים יכול העיסוי לסייע?

מחקרים מראים כי עיסוי יכול ליצר הקלה או אף ריפוי על הגוף וכן על נפשו של האדם. באם העיסוי מתבצע באופן קבוע, יתכן ותפחת תחושת חרדה, דיכדוך ואף מכאובים פיסיים.

מהו עיסוי שוודי קלאסי?

מדובר בעיסוי הנפוץ ביותר והפופולארי בישראל ואף בעולם, ולא בכדי. מפתח השיטה היה רופא אשר לאחר פציעה שעבר ניסה להקל על מצבו ולזרז החלמה. במהלך הניסויים שערך על עצמו, הוא השתמש בטכניקות של טפיחות על האזור הפצוע ולאחר זמן, הבין שהחלים. השיטה נפוצה משוודיה לארצות הברית ומשם לרחבי העולם כולו. אין פלא כי טכניקה זו היא האהובה ביותר. היא נעימה מאוד למרבית האנשים ומייצרת חוויה מהנה במיוחד ומרגיעה וסביר להניח שלא תמצאו אדם שלא יהנה מהם. העיסוי השוודי הקלאסי מתבצע באמצעות לחיצות ועיסוי השרירים של האדם ומטרתו להגביר את זרימת הדם של המטופל וכן לסייע בשחרור המתח שהצטבר בשרירים, בגידים וברקמות העמוקים. הטיפול מתבצע כאשר המטופל שוכב על מיטת טיפולים והמעסה משתמש בכפות ידיו.

היכן תוכלו לקבל עיסוי שוודי קלאסי?

עיסוי שוודי תוכלו למצוא במרכזי ספא רבים ברחבי הארץ. מרכזי הספא ממוקמים בפריפריה, באזורים כפריים וכן בלב ליבן של ערים גדולות וסואנות.

תוכלו לבחור את מרכז הספא בהתאם למקום בארץ בו תרצו לבלות וכן בהתאם לשיקולים כגון קירבה לביתכם ועוד.

לסיכום, עיסוי שוודי קלאסי הינו עיסוי מומלץ ביותר לכל אדם שירצה לפנק או להתפנק בעצמו.

למידע נוסף ולהזמנות, הינכם מוזמנים להשאיר פרטי התקשרות ואנו נחזור אליכם בהקדם!

"מרכז ספא"

.

 

Exit mobile version