Site icon פורטל בריאות טבע

עיסוי תאילנדי בגולן מרכז ספא

דמיינו עצמכם נכנסים אל תוך מרחב מהמם שכולו נועד על מנת לאפשר לכם לחוות חוויה של הרפיה מוחלטת בה תוכלו לשחרר את דאגות היום- יום, החששות והדאגות ולהתמקד בעצמכם באופן טוטאלי. בחברה המערבית, בה מרבית האנשים עובדים קשה ומתרוצצים בין המרדף אחר העבודה לניהול משק הבית, בילוי של יום כיף במרכז ספא הינו אחת המתנות הטובות ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם וליקרים לכם. מאמר זה יתמקד במרכזי ספא המעניקים עיסויים מפנקים ושלל פינוקים וכן, תוכלו למצוא בו טיפים לבחירת הספא המושלם.

 

למי מיועד בילוי של יום כיף במרכז ספא גולן?

על אף שהנטייה הרווחת היא לחשוב שימי פינוק בספא מיועדות ומתאימות לנשים בלבד, גברים רבים כיום מרשים לעצמם ליהנות מחוויה מטריפת חושים במרכזי ספא. בימינו, מתקיים שינוי בתפיסת החברה המודרנית את תפקידם של הגברים והנשים במובנים שונים ומתאפשר מרחב תנועה רחב יותר בו נשים מתנסות ועוסקות בתפקידים שנחשבו בעבר ל"גבריים", וכן, מתאפשר לגברים להתנסות ולעסוק בתפקידים ובעיסוקים שבעבר נחשבו ל"נשיים". כתוצאה מכך, תוכלו למצוא הרבה יותר גברים מרשים לעצמם להשקיע בעצמם בתחומי הקוסמטיקה, האופנה וכמו כן, בטיפולי גוף ונפש כאחד.

כמו כן, מרכזי הספא מתאימים ומיועדים לאנשים בכל הגילאים המעוניינים להתפנק ולנוח. הטיפולים המוענקים בספא יכולים לסייע למגוון רחב של בעיות. הם יכולים לסייע לאנשים שסובלים מכאבים כרוניים, לחץ דם גבוה וכן, לאנשים שמתמודדים עם מצבים נפשיים מאתגרים כמו חרדות ודיכאונות. חשוב לציין כי באם קיימות בעיות רפואיות שונות חשוב לציין זאת ולבדוק התאמה.

 

עיסוי תאילנדי – העיסוי האולטימטיבי

מקורו של העיסוי התאילנדי הינו בתרבויות המזרח הרחוק, ונחשב לאחד העיסויים העתיקים והפופולאריים שיש. מטרת העיסוי היא להחזיר את האנרגיות בגוף האדם לאיזון על מנת להקל על מצבים בריאותיים ונפשיים כאחד. שלא כמו עיסויים נפוצים אחרים, העיסוי התאילנדי מתבצע כאשר המטופל שוכב על מזרון טיפולים דק המונח על הרצפה והמטפל מבצע לחיצות איטיות וארוכות על נקודות אנרגיה בגוף. הלחיצות מתבצעות לרוב באמצעות מרפקיו של המעסה. כמו כן, המעסה מניע את גופו של המטופל לתנוחות יוגיות על מנת לעבוד על זרימת הדם והאנרגיה בגוף.

עיסוי תאילנדי בגולן

עיסוי תאילנדי בגולן תוכלו למצוא במרכזי ספא רבים. אחד היתרונות הבולטים בבילוי של יום במרכז ספא בגולן הינו האפשרות ליהנות מהעיר עצמה אשר מציעה לתושביה וכן, למתארחים בה, מגוון אין – סופי של אפשרויות בילוי כגון:

לסיכום, אנו ממליצים לכם בחום להגיע לגולן ולבלות יום מפנק במיוחד במרכז ספא – שיעסוק כולו בכם.

למידע נוסף ולביצוע הזמנות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

"מרכז ספא"

Exit mobile version