Site icon פורטל בריאות טבע

צידה לחיים בכפר

קרדיט תמונה: freepik

חיות מחמד בכפר סבא

העיר כפר סבא, הידועה גם בכינוי "הירוקה", היא המרכז הבלתי מעורער של שירותי חינוך, רפואה ומסחר של כל אזור דרום השרון. היא משתרעת על שטח של 14 קמ"ר, מכילה מעל 100 אלף תושבים ומהווה ציר מרכזי בין ערי השרון לערי המרכז עם פארקים ושטחים פתוחים רבים אשר מעצבים את האווירה המיוחדת של העיר. האופי הרגוע של העיר מושך רבים מתושביה לרצות להיות בית לחיות מחמד כדי שגם הן יוכלו ליהנות מהשקט והטבע שבעיר. בכפר סבא מבינים זאת ומשקיעים רבות בבניית גינות ומתקנים לכלבים, בהשקעה בשירות הווטרינרי, באתר אינטרנט ידידותי לבעלי חיים מטעם העירייה ובימי אימוץ של חיות מחמד.

בדיוק לשם כך הוקמה חנות חיות מחמד בכפר סבא אשר מאפשרת מבחר גדול של ציוד ומזון לכלבים, חתולים, דגים, זוחלים, מכרסמים וציפורים. באתר של אנימל שופ תוכלו למצוא את מיטב המותגים והצרכים עבור חיית המחמד שלכם לצד מדריכים מקצועיים לגידול וטיפול בבעלי חיים. מערך המשלוחים המהיר שלנו יחסוך לכם זמן יקר בהתרוצצויות ויביא עד אליכם את המזון, הציוד והאביזרים שלהם אתם והבייבי שלכם צריכים.

 

יגעת ומצאת – תאמין!

כמה פעמים חיפשתם ציוד, חלפים או אביזרים עבור חיית המחמד שלכם ולא מצאתם או שמצאתם אותם מפוזרים בחנויות שונות ברחבי הארץ? לא עוד! באנימל שופ תוכלו למצוא את כלל הציוד לבעלי חיים. מותגים שונים של מוצרי היגיינה הדברה וניקיון, אביזרי האכלה, מתקני מגורים ושינה, אביזרי בטיחות וצעצועים וכל אלו עבור כלל חיות המחמד. אצלנו חושבים על כל הצרכים של בעלי החיים ושלכם עד הפרט האחרון. באתר שלנו היצע אדיר של ציוד לבעלי חיים מחולק לקטגוריות על פי סוג חיית המחמד ושלל מבצעים ודילים משתלמים. עדיין לא מצאתם את מה שחיפשתם? צרו אתנו קשר ואנחנו נייעץ ונסייע לכם למצוא את המוצר המושלם בשבילכם. מתקני האכלה, רצועות וקולרים, אקווריומים ואביזרים, מלונות, רולרים, כלובים, מתקני גירוד לחתולים ועוד הם רק חלק מהציוד שתוכלו למצוא אצלנו.

אז חבל לבזבז זמן בחיפושים מיותרים ברחבי האינטרנט היכנסו לאתר שלנו ושם תמצאו הכל!

 

 

 

Exit mobile version