Site icon פורטל בריאות טבע

רפלקסולוגיה – על מה ולמה?

קרדיט תמונה: pixabay

במשך שנים דובר רבות על היתרונות הנפלאים של רפלקסולוגיה כטיפול מונע, מטפל ומרגיע לכל אדם הזקוק לכך. כל כך הרבה שנים, עד שעדויות לקיומו של טיפול דרך לחיצות בכפות הרגליים, התגלו במזרח הרחוק ותוארכו ל-5000 שנה אחורה. השיטה כפי שאנו מכירים אותה, פותחה בתחילת המאה ה-20 על ידי רופא אף-אוזן-גרון אמריקאי, תוך הישענות על מפת כף הרגל המהווה מראה לגוף האדם.

הסיבה לכך היא שכל האברים השונים בגוף, משתקפים דרך קווים, תעלות, מבנה, צורה ואף נקודות בכפות הרגליים שלנו. כך, בעזרת מישוש, לחיצות, מתיחות ואף התבוננות בלבד, ניתן לאבחן וטפל בליקויים שונים במערכות הגוף ולהקל עליהם. לא בכדי נאמר שכפות הרגליים הן מראה לגוף והנפש.

 

בשביל מה רפלקסולוגיה כל כך טובה לנו?

בגוף האדם ישנם קריסטלים, הדומים בתחושתם לגרגרי אורז מתחת לעור. למעשה, מדובר בפסולת המצטברת בכפות הרגליים, ובעזרת רפלקסולוגיה ניתן 'לשנע' אותם משם. המטרה היא להביא בדרך זו את הגוף בחזרה לאיזון, להשיב לנו תחושה של נוחות מרחפת ונעימה, ללא כל כאבים ואי נוחות באזורים שונים בגוף. כך, הרפלקסולוגיה תורמת לטיפול במגוון בעיות רחב:

 

זו ההזדמנות שלכם להעניק לעצמכם מתנה

רפלקסולוגיה היא מתנה של ממש לבני האדם; היא מאפשרת לנו לאתר ולטפל בבעיות שונות, שהרפואה המודרנית לא תמיד מצליחה לתת להן מענה הולם. המראה השקופה כל כך שהיא כפות הרגליים שלנו, מדריכה אותנו בדיוק לנקודות הרגישות והבעייתיות בגוף בהתאם לכל אדם ובעיותיו שלו, ולעתים גם כיצד לטפל בהן. הידע המקצועי בנושא שמור לאנשי ונשות המקצוע שלמדו היטב את התחום, וכעת יוכלו להציע טיפולים לכל אדם שסובל מכאבים, בעיות רפואיות ואי נוחות כללית. כך, הצעד הראשון להעלאת איכות החיים, הינו ביצירת קשר וקביעת תור בהקדם. בקרוב מאוד, תוכלו לחזור לנהל אורח חיים תקין ובריא.

Exit mobile version