Site icon פורטל בריאות טבע

שיעורי יוגה אונליין

 

איך שלא נסתכל על זה, הקורונה היא חוויה קשה שגרמה לרבים מאיתנו נזקים קשים מנשוא. ישנם גם כמובן רבים שדווקא הרוויחו מהקורונה אבל כולנו יחד גם למדנו הרבה דברים חדשים על עצמנו ועל האופן בו אפשר להתנהל ביום יום בצורות שונות לגמרי, גם ללא הקורונה. שיעורי יוגה אונליין היא דוגמא נהדרת למגמה שמתחילה להתפתח ובמסגרתה מועברים חוגים באמצעות האינטרנט. אם זה נראה לכם קצת תלוש, אז זה ממש לא. שיעורי יוגה כמו גם שיעורי אימון רבים אחרים, פיזיים או מנטאליים, יכולים להתקיים בצורה מושלמת גם באמצעות האינטרנט.

 

איך מתקיים שיעור יוגה אונליין?

ובכן, בצורה מאוד פשוטה: המדריך מציב מולו מצלמה המחוברת לאינטרנט באמצעות תוכנת שיתוף וידאו כדוגמת זום או אפילו ווטסאפ. אצל מורים מקצועיים שמעוניינים לבסס את הרעיון של שיעורי יוגה אונליין או אולי כבר ביססו אותו עוד לפני הקורונה, נעשה בדרך כלל שימוש במערכות מתקדמות יותר ומקצועיות יותר. המתאמנים עצמם פשוט צריכים להתחבר לשידור הווידאו של המורה, בדרך כלל באמצעות קוד או סיסמת חיבור ומרגע זה הם יכולים לראות את כל התרגילים שמבצע המורה ולשמוע את ההוראות המדויקות שלו בדיוק כפי שמתרחש בכל כיתת יוגה. כדי להשתתף בשיעור, כל מה שצריכים המתאמנים היא פינה קטנה ובה מזרן יוגה מתאים, שעליו יוכלו לבצע את התרגילים בעצמם, שוב, בדיוק כפי שמתרחש בשיעור יוגה רגיל.

 

האם יש לכך השלכות על המחיר?

התשובה היא בהחלט כן. שיעורי יוגה אונליין חוסכות למדריך עלויות רבות בגין שכירת המקום בו נערכים השיעורים ואת העלויות האלה יכול המדריך להפחית מעלות החוג. ואכן, שיעורי יוגה המועברים באמצעות האינטרנט הם זולים יותר משיעורי יוגה באולמות אימון. כמו כן, עבור מתאמנים רבים שמחפשים דווקא את המגע והמפגש האנושי, שיעורים אלה לא מספקים את הערך האידיאלי ולכן גם המחיר נוטה להיות נמוך יותר בכדי בכל זאת להצדיק את השירות. אבל בסך הכל, מדובר באופציה מושלמת לעידן הקורונה וכזאת שיכולה לשרת אתכם מעת לעת גם לאחר שהקורונה תיעלם לחלוטין מחיינו.

Exit mobile version