Site icon פורטל בריאות טבע

איך מתמודדים עם כאבים בעקב הרגל?

קרדיט תמונה: freepik

למרות שאולי נראה לכם שכאבים בעקב הם נדירים מדובר על בעיה שכיחה מאוד. כמעט כל אדם שני ימצא את עצמו מתמודד עם כאבים בעקב בשלב כזה או אחר. כאבים בעקב הרגל הם לא נעימים, באופן טבעי מתלווה אליהם חוסר נעימות רבה. עם כל זה עליכם לדעת כי אפשר להתמודד בצורה יעילה עם כאבים מהסוג הזה. כלומר תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו המצב חוזר לקדמותו ככל שעובר הזמן. אז מה אתם צריכים לעשות כאשר מופיעים לכם כאבים בעקב? יש כמה דברים שיאפשרו לכם להחזיר את המצב לקדמותו בזמן מינימלי.

 

דואגים לקבל אבחנה רפואית

לרוב הסיבה המרכזית להופעת כאבים בעקב היא דורבן, אך לא רק. יכולות להיות להן כל מיני אבחנות אחרות שחובה עליכם להיות מודעים אליהם. הרי אתם תרצו לדעת כי אתם מקבלים אבחנה מדויקת שתהיה נכונה לכם. הפתרון הוא כמובן לגשת לרופא אורתופד שיאבחן בדיוק את הסיבה לכאבים. זוהי הדרך שלכם להבטיח כי תוכלו לקבל טיפול הולם בהתאם לבעיה שמטרידה אתכם. הזדרזו לגשת לבדיקה רפואית כדי שתוכלו לאתר את הבעיה בזמן, וגם לקבל את הטיפול הרפואי בטיימינג הנכון. הזמן הוא האויב הכי גדול שלכם, לכן תוודאו שאתם לא נחים על זרי הדפנה. גם אם אותם כאבים בעקב הרגל לא מגיעים בעוצמה חזקה, מוטב לבדוק את זה.

 

מדרסים לטיפול מסביב לשעון

אחד מהפתרונות המיידיים לכאבים בעקב הרגל הוא שימוש במדרסים. מדובר על פתרון מעולה לכל מי שרוצה להרגיש את ההקלה בכאב על המקום. מעבר לכך המדרסים מעניקים לכם טיפול וסיוע מסביב לשעון, כל זמן שבו אתם דורכים עליהם. אם תשימו את המדרס על נעל שאתם משתמשים בה באופן קבוע הטיפול יהיה רציף. לא מן הנמנע כי בשלב מסוים תוכלו להרגיש שיפור ניכר בהרגשה האישית שלכם. עם המדרס הנכון השמיים הם הגבול. הכאבים שהטרידו אתכם עד לא מזמן כבר לא יעסיקו אתכם עוד. תוכלו להתרכז בדברים אחרים שהם לא פחות חשובים ולא תתעסקו עם הכאבים מבוקר עד ערב.

 

טיפולי פיזיותרפיה בעקב

זה לא סוד כי טיפולי פיזיותרפיה יכולים להקל מאוד על הכאבים בעקב בכף הרגל שלכם. כל עוד הטיפול נעשה על ידי פיזיותרפיסט מנוסה תוכלו לראות תוצאות כעבור זמן קצר. הטיפול חייב להיות ממוקד בהתאם לסיבה שבגללה אתם מרגישים את הכאב השונים. פיזיותרפיסט מיומן יהיה איש מקצוע שיאפשר לכם לראות את האור בקצה המנהרה. אומנם בטיפול עצמו יהיה לכם לא נעים ואולי אפילו מאתגר, אך בסוף תוכלו לראות תועלת. מחפשים מקום שבו תוכלו לקבל טיפול פיזיותרפיה בהתאמה אישית? אסטריקס הינה קליניקה המתמחה בטיפול בכאב מכל הסוגים. במקום תוכלו למצוא מכשור מתקדם וצוות מיומן שיעלים את הכאבים בעקב כף הרגל שלכם.

Exit mobile version