Site icon פורטל בריאות טבע

ביטוח בריאות הגוף לנסיעות לחו"ל – אל תשכחו לבדוק את הדברים הבאים!

צילום:freepik

בקרוב מאוד אתם עומדים לטוס לחו"ל? ככל הנראה ההתרגשות בעיצומה, אך אל תשכחו לבחון את ביטוח הנסיעות לחו"ל שלכם. ביטוח הנסיעות הוא זה שיאפשר לכם לטייל בחו"ל בראש שקט, מבלי שתצטרכו להיות בלחץ מכל עניין קטן. אחרי שהסתכלתם על מחירון פספורט קארד 2020, ואחרי שקראתם את הביטוח בשלמותו – יש מספר עניינים שתאם מוכרחים לתת עליהם את הדעת. כך תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו תוכלו לטוס בראש שקט, הפעם על באמת.

 

תסתכלו מתי בדיוק מתחיל הביטוח

כאשר אתם רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל, אתם אמורים להזין את התאריך שבו הביטוח אמור להתחיל. מדובר לרוב על מועד הטיסה שלכם, ואתם צריכים לבחון כי הוא אכן תואם את מה שכתוב על הכרטיס. תוודאו כי הביטוח מתחיל בזמן הנכון, וכי התאריך שאותו הזמנתם הוא אכן התאריך הנכון – בכדי למנוע חוסר נעימות בהמשך.

 

תסתכלו מתי בדיוק מסתיים הביטוח

בין אם אתם סוגרים את הביטוח עם חברת פספורט קארד, ובין אם תסגרו את הביטוח אצל כל חברת ביטוח אחרת – תשימו לב למועד שבו הביטוח מסתיים. תסתכלו כי הוא אכן תואם את המועד שבו תנחתו בארץ, ובמקרה אחר שבו אתם מאריכים את השהות – עליכם להיות בטוחים כי הביטוח גם הוא ממשיך ושומר עליכם.

 

תסתכלו מהם דמי ההשתתפות העצמית

לא מעט אנשים שלהוטים כל כך לסגור את הביטוח לחו"ל, מגלים כי הם לא הסתכלו על דמי ההשתתפות העצמית. מדובר על התשלום שאותו אתם תהיו מוכרחים לשלם במצב שבו תרצו להפעיל את הביטוח. עליכם להסתכל כי לא מדובר על סכום גבוה מידיי, סכום שתוכלו לעמוד בו כאשר תרצו להפעיל את הביטוח ללא כל חשש.

Exit mobile version