Site icon פורטל בריאות טבע

כל מה שאתם צריכים זה ספא

קרדיט תמונה: freepik

החיים המודרניים מלאים בלחץ ומתחים מובילים לצורך בזמן פנוי עבור התנתקות מהטירוף היומיומי. אחד המקומות הטובים ביותר לפינוי מחשבות והשגת רוגע נפשי הוא הספא. החופשה בספא היא חוויה יוצאת דופן שמביאה אתכם לכדי רגיעה והתאוששות מחיי היום יום המהירים והאינטנסיבים.

 

דרך חופשת ספא, תוכלו ליהנות ממגוון טיפול שמטרתם הבאת גופו ונפשו של הנופש למצב רגיעה, ריפוי ושלווה.  התכנים המוצעים כוללים מסאז', טיפולי פנים, טיפולי גוף, טיפולי רגליים, בריכות מלח ועוד. ניתן לבחור במספר של טיפולים כדי להתאים את החופשה לצרכים שלכם. בנוסף לטיפולי הספא הרגילים, תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות שונות למשל, חלק ממתחמי הספא מציעים סדנאות יוגה, פילאטיס ומדיטציה לפני ואחרי טיפולים.

 

מה הם טיפולי הספא הפופולריים ביותר?

כפי שכבר הצלחתם להבין כיום ניתן למצוא עשרות סוגים של טיפולי ספא, בין טיפולי הספא הפופולריים אנו יכולים לראות:

מסאז'

ישנם סוגים רבים של טיפולי מסאז'. מטפלי המסאז' משתמשים בטכניקות שונות כדי להפחית כאבי שרירים, להקל על מתח ולהפחית סימפטומים של חרדה ודיכאון. בין טיפולי המסאז' הפופולאריים תוכלו למצוא עיסוי שוודי (קלאסי), עיסוי בארבע ידיים, עיסוי רקמות עמוק, רפלקסולוגיה, עיסוי אבנים חמות ועוד. הידעתם? גם ישיבה בג'קוזי היא סוג של מסאז' ואפילו המסאז' הפופולארי ביותר מאז ומתמיד.

 

טיפולי פנים

ישנם בתי ספא המציעים טיפולי פנים ועיניים לשמירה על העור וטיפול בנזקי העור מהשמש מהשינויים הבאים עם הגיל.

 

מתקני ספא

בין מתקני הספא השונים תוכלו למצוא ג'קוזי בגדלים שונים וחדרי סאונה יבשה ורטובה. בחלק מבתי הספא תוכלו גם להנות מחדר כושר מאובזר, ספר, טיפולי מניקור פדיקור וחדרי יוגה או פילאטיס. יתכנו גם מתקנים מיוחדים כמו בריכות מי מלח וטיפול בבוץ מים המלח.

בנוסף, במקום יתכן ותמצאו מסעדה או בר וחללים לנוח בהם, כגון מרפסות נוף ופינות ישיבה נוחות.

 

אבל זה יקר!

מחירי חופשות הספא אכן יכולים להגיע לסכומים גדולים. מחיר חופשת הספא תלוי בכמה פרמטרים: איכות המקום, הטיפולים שבחרתם, שימוש במתקני הספא, טיפולים נוספים, ארוחות,פתרונות לינה ועוד.

ראשית, הסתכלו במחירון באתר והשוו מחירים עם מתחמי ספא באזור באותם התאריכים.

שנית, כדי להוזיל עלויות כדאי לבדוק עם המקום את חבילות הטיפולים שלהם שם תוכלו להזמין כמה טיפולים ביחד במחיר מוזל.

גם לתקופה בה אתם יוצאים לחופשה יש השפעה רבה על המחירים. כאשר תצאו לחופשת ספא בחגים ובקיץ המחירים יטפסו בצורה משמעותית משאר ימי השנה.

הטיפ הבא מתאים לספונטנים שבינינו: חפשו את מחירי הדקה ה 90. יש מקומות בהם מתבטל מקום ברגע האחרון ומציעים אותו במחירים אטרקטיביים למי שיכול להגיע.

 

אמרתם יום ספא- אמרתם שר ספא

שר ספא היא רשת בתי ספא הפועלת ברחבי הארץ ומציעה אופציות אירוח יוקרתיים וטיפולי ספא רבים במחירים הוגנים ואנשי מקצוע מוכשרים ומקצועיים.

למידע אודות שר ספא

Exit mobile version