Site icon פורטל בריאות טבע

מסאג' תאילנדי במזכרת בתיה מרכז ספא

לקראת חגיגות יום הולדת לאדם קרוב, הצעות נישואין, ימי נישואין או כל יום אותו תרצו לציין כיום מנוחה נעים ומפנק – הרשו לנו להמליץ לכם על בילוי במרכז ספא מזכרת בתיה אשר יאפשר לכם וליקיריכם לנוח, לנשום וליהנות מאוד.

בילוי של יום כיף מפנק במרכז ספא מזכרת בתיה הינו אחת המתנות הטובות ביותר שתוכלו להעניק ליקרים לכם, וכמובן לעצמכם. תוכלו להגיע לבד אם הינכם מעוניינים בשקט והפוגה מעולמכם הרועש, וכן תוכלו להגיע עם בן או בת זוג אהובים לבילוי רומנטי משותף. כמו כן, תוכלו להזמין קבוצה של אנשים לחוויה איכותית ומרגשת עליה ידברו כולם כל השנה!

 

 

יום כיף במרכז ספא מזכרת בתיה יכול לכלול סוגי בילוי שונים, בהתאם לרצונכם ולהעדפותיכם האישיות:

לאילו גילאים מתאים הבילוי במרכז הספא?

בילוי במרכז הספא מתאים בכל גיל – צעירים ומבוגרים גם יחד. יחד עם זאת, מומלץ להיוועץ עם רופא במקרים מיוחדים בהם אדם סובל ממחלות רקע מסוימות וכן באם מדובר בנשים בהיריון ולבחון אפשרות לבילוי במתקני הספא בהתאם למצב.

עיסוי תאילנדי

עיסוי תאילנדי, מקורו בתרבויות המזרח הרחוק, וכיום הוא נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים שיש. מטרתו של העיסוי היא להחזיר את האנרגיות בגוף לאיזון והוא מתבצע בעת שכיבתו של המטופל על מזרן טיפולים שמונח על הרצפה. המעסה משתמש במרפקיו לצורך לחיצות איטיות בנקודות אנרגטיות ספציפיות וכמו כן, המטפל מניע את מפרקיו של המטופל בתנוחות מסוימות שמסייעות משמעותית לזרימת הדם בגוף.

מסאג' תאילנדי מושלם במזכרת בתיה

בחירה של מרכז ספא מושלם ומדויק לכם תלוי בהעדפות האישיות שלכם ובצרכים המשתנים של האדם. תוכלו למצוא מרכזי ספא באזורים הררים וכפריים, הרחק מערים גדולות ויבחרו בהם אנשים שמעדיפים אזורים מוקפים בטבע ובירוק. יחד עם זאת, תוכלו למצוא מרכזי ספא מושלמים בלב ערים גדולות ותוססות כמו למשל, במזכרת בתיה – המכונה גם "עיר ללא הפסקה".

בלב עיר סואנת, תוססת ומלאת ריגושים, תוכלו למצוא מרכזי ספא מדהימים ושלווים בהם תוכלו לחוות את חוויית הספא המושלמת! הקונטרסט בין עיר מלאת חיים לבין מרכזי הספא בהם הקצב הוא אחר, האווירה כולה שונה – הופך את החוויה לבלתי נשכחת. בתום בילוי של יום כיף במרכז ספא, תוכלו להמשיך את הערב וליהנות משפע של חיי לילה מסעירים, מוזיאונים וגלריות מרשימים וכמובן עושר קולינרי יוצא מן הכלל.

למידע נוסף ולהזמנות השאירו פרטי התקשרות ונציגה מטעמנו יחזור אליכם בהקדם!

"מרכז ספא"

 

 

 

 

Exit mobile version