Site icon פורטל בריאות טבע

 פלאי הצפון – בואו לגלות את היופי של צפון הארץ

קרדיט תמונה: freepik

צפון הארץ הוא אזור שופע היסטוריה, תרבות ובעיקר – נופים עוצרי נשימה. מהעיר העתיקה של עכו ועד לירוק השופע של עמק החולה, הצפון מציע מגוון רחב של אטרקציות למטיילים.

אחת הפנינות הנסתרות של אזור זה היא הצימרים המקסימים המעניקים חווית לינה רומנטית ואינטימית. בכתבה הזאת נסקור את יעדי הטיול המובילים בצפון הארץ וגם נמליץ על צימרים בצפון לזוגות שיהפכו את הטיול שלכם לבלתי נשכח עוד יותר.

 

עכו

עיר החוף העתיקה עכו היא אתר חובה לכל מי שמבקר בצפון. העיר העתיקה שהשתמרה היטב היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו והיא מאכלסת מגוון מרשים של מבנים עתיקים, כולל אולמות האבירים מהתקופה הצלבנית, מסגד אל-ג'זאר מהתקופה העות'מאנית ומנהרת הטמפלרים התת-קרקעית. טיול בין הסמטאות הצרות והמפותלות של עכו יעביר אתכם אחורה בזמן ויאפשר לכם לחוות את עושר התרבויות שהטביעו את חותמם על העיר המרתקת הזו. לאחר יום ארוך של סיורים, צא לצימר מקומי בצפון הארץ לחוויה נעימה ומסבירת פנים.

 

ראש הנקרה

האתר נמצא על חוף הים התיכון ליד הגבול עם לבנון והוא מפורסם במצוקי הגיר הלבנים ובמערות שנוצרו על ידי אלפי שנים של סחף. נסיעה נגישה ברכבל תוביל אתכם למטה אל המערות, שם תוכלו לחקור רשת של מערות מוארות ולהתפעל מהמים התכולים המתנפצים על תצורות הסלע הלבנות המרשימות. היופי הטבעי של ראש הנקרה הופך אותה ליעד פופולרי הן לתיירים והן למקומיים כאחד.

הביקור בראש הנקרה יכול רק להשתפר אם תשלבו גם לינה בצימר סמוך, למשל באחד הצימרים בגורן, מושב יפהפה הנמצא במרחק של כ-15 ק"מ מראש הנקרה ומתפאר במגוון רחב של צימרים בסגנונות שונים.

 

 

עמק החולה

שמורת הטבע עמק החולה היא גן עדן לחובבי טבע וציפורים. העמק משמש תחנת ביניים מרכזית לציפורים נודדות המטיילות בין אירופה, אסיה ואפריקה בכל עונת מעבר. המבקרים יכולים ליהנות מסיורים מודרכים, שבילי הליכה ושבילי אופניים המאפשרים מפגש קרוב עם חיות הבר והצומח המגוונות של העמק. הביקור בעמק החולה מומלץ לילדים בכל גיל.

 

 

צפת

אחת מארבע הערים הקדושות של היהדות, צפת היא מרכז חשוב של קבלה, רוחניות יהודית ואמנות. שיטוט רגלי ברחובות העתיקים של העיר יפגיש אתכם עם מגוון רחב של בתי כנסת, גלריות לאמנות ובתי מלאכה, שיזמינו אתכם לחקור את ההיסטוריה ואת התרבות העשירה של העיר. לינה בצימר בצפת לא רק תקרב אתכם אל האטרקציות הרבות של צפת אלא גם תעניק חוויה אינטימית ואותנטית המשקפת את המהות הרוחנית של העיר.

לסיכום, צפון ישראל מציעה שפע של אטרקציות למטיילים המתעניינים בהיסטוריה, תרבות וטבע. בלינה בצימר בצפון הארץ, תוכלו ליהנות מחוויה בלתי נשכחת באמת המשלבת את היופי המגוון של האזור עם החמימות והאירוח של המארחים המקומיים.

Exit mobile version