Site icon פורטל בריאות טבע

רעיונות מקוריים למסיבת רווקות

הגיע הזמן לחגוג! את בטח בעיצומו של מסע תכנון החתונה החלומית שלך, שמגיע עם המון החלטות לא קלות בדרך. מסיבת רווקות זה הזמן המושלם לקחת הפסקה ולחגוג עם כל החברות הקרובות שלך. בין אם את עוזרת הכבוד או השושבינה ובין אם את הכלה עורכת את המסיבה בעצמך – תרצי לוודא שהחגיגה שלכן תהיה מושלמת. בדיוק בשביל זה ריכזנו לכן במאמר אחד את הרעיונות הכי מקוריים למסיבת רווקות.

4 רעיונות היסטריים למסיבת רווקות מנצחת 

5 מתנות חובה בכל מסיבת רווקות!  

בין אם החלטתן על טיול בסוף שבוע, בילוי לילי בוילה או יום ספא מפנק – מתנות לכל הבנות שהצטרפו לחגיגה שלכן בהחלט בגדר חובה. הנה כמה רעיונות לפריטים שגם ירגשו וגם יהיו שימושיים בהמשך:

#1 כובע עם שם או כיתוב מגניב

נתחיל מהראש, כובע עם שם לכל אחת מהבנות במסיבה ועם כיתוב מיוחד לכלה זאת מתנה מגניבה גם ליום המסיבה עצמו (ובעיקר לתמונות) וגם פריט שיקי שיישאר כמזכרת מהיום המיוחד וישמש אתכן בימים החמים.

#2 חולצות בעיצוב אישי

אם כבר כובעים – לא תתאימו להם חולצה תואמת? כיום חולצות בעיצוב אישי למסיבת רווקות הן בגדר חובה – תוכלו להדפיס כיתוב מצחיק, או להזמין חולצות גרפיטי לוהטות ואפילו להדפיס תמונות נוסטלגיות של החבורה.

# 3 מגבות ממותגות

מתכננות לארגן את המסיבה קרוב לים או לבריכה? אם ככה, מגבות חוף ממותגות זה מאסט! ניתן להדפיס על כל אחת שם או לחילופין ציטוט שמייחד את כל החבורה , משפט מצחיק ועוד.

#4 תיק שרוך מעוצב

עוד פריט מדליק שתוכלו לרכוש במחיר יחסית נמוך וליהנות ממגוון אפשרויות עיצוב זה תיק שרוך. ניתן לעצב את התיקים האלה בכל דרך אפשרית ולהתאים אותם לאווירה של המסיבה. למשקיעניות: אפשר להכין תיק שרוך מעוצב ולהכין ערכה למסיבת רווקות מושלמת: משקפי שמש, כפכפים, בגד ים כיסוי עיניים, אדוויל (ליום שאחרי), ובחורף תוכלו גם למלא את התיק בכל מיני פינוקים כמו קרמים, גרביים בעיצוב אישי, נעלי בית, פיג'מות ועוד.

 

שיהיה במזל טוב! ????

Exit mobile version