Site icon פורטל בריאות טבע

עיסוי שוודי ותאילנדי \ "מרכז הספא"

freepik

 

באם הנכם זקוקים לפסק זמן מן השגרה הלוחצת – מאמר זה מיועד בדיוק לכם. יום בילוי במרכז ספא ועיסויים איכותיים יעניקו לכל אחד ואחת חוויה יוצאת מן הכלל! יום כיף שכזה, יכול להתאים לכל גבר או אישה, בטווח גילאים רחב – החל מאנשים צעירים לאנשים בגילאי זקנה, וכן לאנשים הסובלים מבעיות רפואיות כרוניות – כמו גם לאנשים בריאים שזקוקים רק להפוגה.

מרכזי ספא

ספא הינו מרכז המעניק שירות בתחומי הגוף והנפש דרך עבודה טיפולית במים, עיסויים שונים ותזונה נכונה. מרכזי הספא מיועדים לסייע לאנשים המתמודדים עם שגרה מתוחה – לעצור, ולנשום. כמו כן, אנשים מסוימים יוכלו לסגל לעצמם פעולות בסיסיות אותן יחוו במרכז הספא, לתרגול בחיי היום – יום על מנת לשמור על בריאות פיסית ונפשית לאורך זמן.

באתר ספא מומלץ לבקר בתדירות גבוהה יחסית על מנת לשמר את ההרפיה והרוגע שמתקבלים לאחר יום שכזה.

אתרי ספא יכולים לכלול:

עיסויים

מדובר בשיטות שונות לטיפולים בגוף האדם המתבצעים על ידי מגע, לחיצות ומתיחות של אזורים ספציפיים בגוף. העיסוי המסורתי מקורו בתרבויות מהמזרח הרחוק כגון: הודו וסין, אשר שמות דגש רב על החיבור בין הגוף לבין הנפש. העיסוי אמור להתבצע על ידי מטפלים מוסמכים שלמדו והתמקצעו בתחום העיסוי. עיסוי המתבצע על ידי אדם שאינו מוסמך עלול לגרור לנזקים אשר חלקם יהיה בלתי הפיכים.

מבין העיסויים המומלצים ביותר תוכלו למצוא את סגנונות העיסוי הבאים:

 

לסיכום, קיימים כיום סוגי עיסויים רבים שמקורם בתרבויות ובגישות פילוסופיות שונות. אנו מאמינים כי אין טיפול אחד שמתאים לכולם באופן גורף, אלא ההנאה מסוגי הטיפול השונים היא סובייקטיבית ותלויה במאפיינים רבים.

 

לקבלת מידע נוסף, קבלת הצעת מחיר וביצוע הזמנות הנכם מוזמנים לשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

"מרכז הספא"

 

 

 

 

Exit mobile version